بازدید 3618

جزئیات عرضه خرمای تنظیم بازاری

کد خبر: ۱۱۶۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 27 March 2023

مدیرکل نظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی از توزیع خرمای تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش ایسنا امراللهی در این باره اظهار کرد: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان وزارت جهادکشاورزی تامین خرمای تنظیم بازاری برای روزه داران را قبل از آغاز سال نو انجام داد و بازار رسانی در کلیه استان ها به تفکیک و درخواست استان ها نیز انجام شد.

وی ادامه داد: در شهر تهران هم با همکاری سازمان میادین و فروشگاه های زنجیره ای این کار صورت گرفت که از ابتدای ماه رمضان در ۲۲میدان اصلی میوه و تره بار توزیع شروع و روزهای بعد نیز در بازارهای زیرمجموعه توزیع انجام شد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اضافه کرد: یکی از فروشگاه های زنجیره ای که ۱۵۰۰شعبه در سراسرکشور داشت و کالا رسانی انجام می داد نیز دریافت کالا را از استان کرمان و شهرستان بم آغاز کرد.

امراللهی تصریح کرد: در سراسر کشور نیز غرفی که میوه تنظیم بازار شب عید را توزیع می کردند خرمای تنظیم بازار مضافتی با قیمت مصوب هر کیلو۷۱هزارو۴۰۰تومان، با بسته ۶۰۰گرمی حدود ۴۵هزارتومان و خرمای کبکاب نیز با قیمت هرکیلو ۳۹هزارتومان عرضه می کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: خرمای تنظیم بازاری تا سیزدهم فروردین ماه در غرف میوه تنظیم بازاری شب عید عرضه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس