بازدید 6310

جزئیات عرضه خرمای تنظیم بازاری

مدیرکل نظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی از توزیع خرمای تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 26 March 2023
جزئیات عرضه خرمای تنظیم بازاری


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا امراللهی در این باره اظهار کرد: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان وزارت جهادکشاورزی تامین خرمای تنظیم بازاری برای روزه داران را قبل از آغاز سال نو انجام داد و بازار رسانی در کلیه استان ها به تفکیک و درخواست استان ها نیز انجام شد.

وی ادامه داد: در شهر تهران هم با همکاری سازمان میادین و فروشگاه های زنجیره ای این کار صورت گرفت که از ابتدای ماه رمضان در ۲۲میدان اصلی میوه و تره بار توزیع شروع و روزهای بعد نیز در بازارهای زیرمجموعه توزیع انجام شد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اضافه کرد: یکی از فروشگاه های زنجیره ای که ۱۵۰۰شعبه در سراسرکشور داشت و کالا رسانی انجام می داد نیز دریافت کالا را از استان کرمان و شهرستان بم آغاز کرد.

امراللهی تصریح کرد: در سراسر کشور نیز غرفی که میوه تنظیم بازار شب عید را توزیع می کردند خرمای تنظیم بازار مضافتی با قیمت مصوب هر کیلو۷۱هزارو۴۰۰تومان، با بسته ۶۰۰گرمی حدود ۴۵هزارتومان و خرمای کبکاب نیز با قیمت هرکیلو ۳۹هزارتومان عرضه می کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: خرمای تنظیم بازاری تا سیزدهم فروردین ماه در غرف میوه تنظیم بازاری شب عید عرضه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
فاتحه تنظیم بازار خوندین
تا چند وقت دیگه هوای تنظیم بازاری هم تو این مملکت پیدا میشه!!! مسئولان ضعیف فقط به فکر حل مشکل بصورت مقطعی هستند هر روز یک محصول را از سبد روزانه و عادی مردم حذف میشه بعد بصورت تنظیم بازار (جیره بندی کوپنی) و بصورت محدود و به مقدار کم توزیع میشه تا مسئولیت توزیع عادی و به قیمت را از گردن خودشان رفع کرده باشند
اقای مدیر کل یه بازدیدی هم از نانوایی ها بخصوص نانوایی جنب ورودی بازار میوه و تره با رصادقیه بفرمایند و از قیمت هرعد نان لواش نازک ماشینی باقیمت (اتش به اختیار ) ۱۵۰۰ تومانی رونمایی بفرمایند .
نه خیر بفرمائید قیمت عرضه دولتی واقعا لطفی هست بر گرده روزه داران محترم!!!!!!!!!!!!!! کیلویی 71 هزار تومان؟؟؟؟؟؟خیلی زحمت کشیدید برای 71 هزار تومان ؛ میشه دولت هیچ لطفی نکنه تا ملت خودشون با بازار مستقیما تکلیفشون رو روشن کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!
تنظیم بازار ، جوک می گویی !!
در بارهگوشت و پیاز و آلودگی ه.وا دیدیم ب.اید منتظر خدا شد. از دولت بی کفایت و معاون اقتصادی بی کفایتش آبی گرم نمی شود
نظارت بر بهداشتی بودن خرما وتاریخ تولید وانقضا ی وآدرش تولیید کننده باشماره ثبت وبسته بندی آن را الزامی کنند
هرچی گران میشه دولت فورا میاد تنظیم بازار راه میندازه که اتفاقا باعث گرونی بیشتر میشه .اگر واقعا حکومتی نمیتونه یک کالا مثل خرمارا قیمتش راکنترل کنه بنظرم استعفا بده
کلمه تنظیم بازار هم نفرت انگیز شده
خرمای کبکاب قیمتش تو بازار همین هست
تنظیم بازارش دیگه چی هست
تنظیم بازار اونی هست که زیر قیمت بازار هست
خرمای تنظیم بازار؟؟؟؟ گند بزنن به این مدیریت... همه چیز شده تنظیمی..
اعلام نرخ دولتی بلای استانها شده است متاسفانه تنظیم بازار براساس موقعیت تهران و قیمت های موجود تهران نرخ برخی اقلام را در قالب تنظیم بازار اعلام میکند که باعث رشد بی سابقه قیمت کالا در استانها میشود مثلا پرتغال در ارومیه در قبل از اغاز بکار توزیع تنظیم بازار هر کیلو 15 الی 18 هزارتومان بود وسیب درجه یک 25 هزارتومن بود وقتی تنظیم بازار میوه شب عید را توزیع کرد پرتغال درجه 2 را 19 هزارتومان و سیب درجه 2 را 29 هزارتومان قیمت زد بلافاصله بازار ارومیه پرتغال را 25 و سیب را 35 هزارتومان قیمت گذاری کرد خواهشا خواهشا خواهشا دولت و تنظیم بازار در قیمت گذاری یکسان برای کشور و دخالت در قیمت گذاری بطور کلی دست بکشد اجازه دهد بازار خودش به نفع مردم حرکت کند
بسته ششصد گرمی مضافتی در رشت هفتااد و پنج هزار تومنه.علی برکه الله
خدایی یک پیاز تنظیم بازار ،یه روز تخم مرغ ومرغ تنظیم بازار ، یه روز گوجه و خیار و شکر ! خدایی این روش مملکت داری است
درکل همه ی خرما ها مال منه.. اره.... حالا برنامه دقیق میدم.... اره.. هرچی هم نخل هام خشک شده باید بکارند اره حالیم نیست نه...... جانان...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست