بازدید 4670
۶

دستگیری ۱۹۱ نفر از اتباع غیرمجاز در مرزهای جنوب شرق

فرمانده هنگ مرزی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان از دستگیری ۱۹۱ نفر از اتباع غیرمجاز در مرز بین ایران و پاکستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 23 March 2023

به گزارش «تابناک»، حسینعلی فراهی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای حراست از مرزهای میهن اسلامی و جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع کشورهای بیگانه از مرزهای جنوبی استان، مرزداران این فرماندهی در حین پایش منطقه موفق شدند تعداد ۱۹۱ نفر از اتباع غیرمجاز را که بدون توجه به محدوده حریم ممنوعه مرزی قصد ورود به عمق خاک کشور داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی بیان کرد: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشورمان باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد و پس از تحویل به مراجع ذی‌صلاح، از کشور طرد خواهند شد.

فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزبانی برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان را به صورت جدی در دستورکار دارد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده بویژه بزهکاری‌های مربوطه را مدیریت کند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان و موقعیت خاص جغرافیایی همواره دست خوش ورود و خروج اتباع بیگانه غیرمجاز و قاچاق انسان است.

خروج و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز و بکارنگرفتن آنان توسط کارفرمایان، محافظت و تسلط بر مبادی ورودی کشور و جلوگیری از ورود این افراد به داخل استان، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان مستعد و توانمند استان را فراهم می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قیافه ها شونو یک ماه بعد از ورود به ایران چک کنید ۱۰۰۰ درجه تغییر می کنه . بدبخت ایران من مغزهات فرار می کنند و اینها جاشونو پر می کنند
درود بر مرزبانان غیور و سرافراز ایران
باید مثل عراق اتباع غیرمجاز را زندانی کنید تا جرات ورود مجدد نداشته باشن
جانه ما قیافه ها رو نگاه.....
بهتره مسئولین یک روز جمعه سری به مترو بزنن، از هر ده نفر کی می بینی ۷ تاش شده افغانی.
اتباع غیر مجاز یعنی اونایی که حق حساب ندادن؟
خدائیش توی محل ما یه باشگاه ورزشی هست که حدود5000 از همین اتباع در اون عضو هستند
عصر وقتی باشگاه تعطیل میشه بنده ی ایرانی در خیابان احساس اقلیت بودن میکنم ( در سرزمین خودم)
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی