بازدید 4501

حریف فردای تیم ملی؛ منتخب لیگ روسیه!+لیست

کد خبر: ۱۱۶۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 22 March 2023

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه فردا (پنجشنبه) در چارچوب دیداری دوستانه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال روسیه با هدایت والری کارپین ۵۴ ساله به همراه ۲۵ بازیکن پا به تهران گذاشته است. کارپین از حدود یک سال پیش به عنوان سرمربی در تیم‌ملی روسیه و روستوف فعالیت می‌کند. البته این نوع همکاری قرار است تا زمانی که روس‌ها رفع تعلیق شوند ادامه پیدا کنند و پس از رفع تعلیق، کارپین از روستوف جدا شده و تمرکزش را به طور کامل روی تیم‌ملی روسیه می‌گذارد.

خط خوردن بازیکن تورینو از فهرست روسیه برای بازی با ایران

روسیه تحت هدایت کارپین در دوران تعلیق به دنبال تغییر نسل رفته است و بیشتر بازیکنان این تیم را بازیکنان جوان شاغل در لیگ روسیه تشکیل می‌دهند. در پی این تغییر نسل، روسیه با میانگین سنی ۲۴.۷ در ایران حضور پیدا کرده است؛ یعنی برابر با جوان‌ترین تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲.

 

الکساندر گولووین، الکسی میرانچوک و دنیس چریشف که به ترتیب در موناکو، تورینو و ونزیا بازی می‌کنند، مطرح‌ترین بازیکنان لژیونر فوتبال روسیه بودند که می‌توانستند این تیم را در بازی با ایران و عراق همراهی کنند اما گولووین و میرانچوک به دلیل مصدومیت به ایران نیامدند و چریشف هم در لیست کارپین حضور نداشت.

در بین بازیکنان روس حاضر در ایران دالر کوزیایف، بازیکن زنیت سن‌پترزپورگ با ۴۴ بازی ملی، ویاچسلاو کاراوایف، بازیکن زنیت با ۲۲ بازی ملی و آنتون میرانچوک، بازیکن لوکومتیو مسکو با ۲۱ بازی ملی سه بازیکن باتجربه این تیم در بازی با ایران هستند.

حریف فردای تیم ملی؛ منتخب لیگ روسیه!+لیست

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل