بازدید 6655
۹

«عباس قادری» خبر مهاجرتش را تکذیب کرد

چند روز پیش خبری از سوی پسر عباس قادری مبنی بر مهاجرت همیشگی این هنرمند از ایران در فضای مجازی منتشر شد که اکنون طی یک اقدام غیرمنتظره این خبر از سمت خود قادری تکذیب شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 20 March 2023

«عباس قادری» خبر مهاجرتش را تکذیب کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، چند روز پیش شهرام قادری در فضای مجازی از رفتن همیشگی خودش و پدرش از ایران به مقصد امریکا خبر داد. او حتی این اتفاق را دردناک خوانده و نوشته بود: «تو این سال‌ها همیشه در سفر بودم، تقریبا ۷۰ درصد دنیا رو رفتم و برگشتم ولی این سری فرق می‌کنه! میریم برای همیشه. تنها چیزی که میدونم آرومم می‌کنه بتونم طاقت بیارم اینه که پدرم کنارمه.»

اما اکنون نه تنها شهرام قادری این پست خود را از اینستاگرام بدون هیچ توضیحی حذف کرده است، بلکه عباس قادری گفته‌های پسرش را تکذیب کرده و بدون این‌که اشاره‌ای به انتشار این خبر از جانب خانواده خود کند، خبرنگاران را مقصر انتشار آن دانسته و نوشته است: «ما همیشه برای کنسرت‌هامون در سراسر دنیا سفر می‌ریم و برمی‌گردیم. حالا یه سری خبرنگار که دنبال فالوئر هستند برای سوژه خودشون نوشتن ما مهاجرت کردیم! که به شدت تکذیب می‌کنم».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
بدبخت ترسیده ممنوع الرخروج بشه
انصافا کسی تو کنسرت شما هم شرکت میکنه؟
عباس نرو.
ما دهه چهلی ها عباس قادری را دوست داریم. البته فکر کنم ایشان خواهد رفت و این را گفته که مبادا ممنوع الخروجش کنند. می گی نه بنشین و ببین.
آخیش خدا رو شکر،اگر عباس آقا میرفت چیکار میکردیم؟؟!!بدبخت میشدیم،کمر صنعت و علم و نوآوری می شکست.خوب شد با این خبر مهم ما رو از نگرانی در آوردین.
خدایا شکرت عباس هنوز باهامونه.خدایااااااااااااا شکرت.
تابناک عزیز

شما هم با این “از حول حلیم تو دیگ افتادنتون” نشون میدید که پشیزی به انقلاب و جمهوری اسلامی ارزش قائل نیستید و دست کمی از براندازان ندارید حالا یا دانسته یا ندانسته، الله اعلم. آقای قادری با تمام احترامی که بهشون قائل هستم رفتن و یا نرفتنشون از ایران چیزی از ایران کم یا زیاد نمی‌کنه. ولی هر چیزی رو تا صحت و سقمش معلوم نشده تو بوق و کرنا کردن تو این موقعیت ایران یک دلی رو میلرزونه و یک قدم یک هوادار نظام رو به مأیوسی نزدیک میکنه هر چند که بعد از اثبات سقمش تکذیبیه هم بزنید. مواظب باشید لطفأ
خدا این هنرمند ماندگار را برای مردم ایران نگهدارد...آمین..
آره والله
بسمه هرچی تماشا کردم توی گلها تورو پیدا کردم ......
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی