بازدید 3893
۳

لغو چهار پرواز شرکت ماهان در مسیر تهران - دمشق

دو پرواز رفت و برگشت روزهای پنج شنبه (سوم فروردین) و یک شنبه (ششم فروردین) از مبدا تهران و دمشق شرکت ماهان لغو شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 20 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا در دمشق، لغو پروازهای یاد شده شامل چهار هواپیما می شود که به صورت رسمی اعلام نشده و بسیاری از مسافران که از قبل بلیط تهیه کرده اند با مشکل مواجه شده اند و شرکت ماهان نیز پاسخی در این زمینه نمی دهد.

هم اکنون شرکت ماهان در هفته در روزهای یک شنبه و پنج شنبه دو پرواز رفت و برگشت (در مجموع چهار پرواز) در مسیر تهران دمشق و بالعکس دارد و شرکت "اجنه الشام" سوریه نیز در روزهای شنبه و سه شنبه دو پرواز رفت و برگشت (چهار پرواز) از دمشق به تهران و بالعکس دارد.

لغو حتی یک پرواز در مسیر دمشق – تهران و بالعکس به دلیل کمبود پرواز میان دو کشور ایران و سوریه موجب مشکلات فراوانی برای مسافران می شود و با توجه به این که چهار پرواز شرکت ماهان در این مسیر لغو شده و جایگزینی برای آن اعلام نشده است این مشکل مضاعف خواهد بود.

مسافران این چهار پرواز برای ایام عید نوروز برنامه ریزی کرده بودند که با این اقدام شرکت ماهان برنامه های چند صد نفر با مشکل مواجه می شود.

یک مقام آگاه در این زمینه به ایرنا گفت: از قرار معلوم پروازهای مبدا دمشق – تهران شرکت ماهان با توجه به تعطیلات نوروز به کشورهای دیگری اختصاص یافته است.

متاسفانه تا این ساعت هیچ پرواز جایگزینی نیز برای پرواز های لغو شده اعلام نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همیشه شهرهای زیارتی فدای استانبول میشه
دمشق برای چی میرن ؟
كي ميره اونجا واسه عيد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار