بازدید 4944
۶

در اولین سفر خارجی کجا بریم؟

با ما در این مقاله همراه باشید تا لیست چند مقصد گردشگری جذاب را در اختیارتان قرار دهیم.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ 19 March 2023

در اولین سفر خارجی کجا بریم؟

شاید شما هم به این امر معتقدید که تجربه اولین سفر خارجی بسیار پراهمیت است. زیرا اولین سفر خارجی لحظاتی را برایتان پدید می‌آورد که تا به حال در آن نبوده‌اید و لازم است که قبل از سفر در مورد مقصد آمادگی بیشتری کسب کنید. این آمادگی‌ها شناخت نسبی شما از واحد پول، هزینه اقامت، دیدنی‌های آن و دیگر موارد مهم هر کشور است. با ما در ادامه همراه باشید تا لیست چند مقصد گردشگری جذاب را در اختیارتان قرار دهیم.

ارمنستان؛ یک مقصد ارزان‌

شاید نام این کشور را به وفور شنیده باشید اما هیچ موقع فکر سفر به این کشور به ذهنتان خطور نکرده باشد. در این بین باید بگوییم که ارمنستان بدون شک یکی از کشورهای جذاب برای سفر ایرانیان است. علاوه بر آن می‌توانید این سفر را با صرف هزینه کم و رزرو بلیط هواپیما برای خود مهیا کنید. خوب است بدانید برای ورود به کشور تنها لازم است که به صورت فرودگاهی ویزا تهیه کنید و هیچ معطلی دیگری ندارید.

 دیدنی‌ها و مناطق گردشگری ارمنستان

مناطق جذاب و دیدنی کشور ارمنستان عبارت‌اند از: میدان جمهوری ایروان، موزه تاریخ ارمنستان، خانه موزه مارتیروس ساریان، موزه یرواند کوچار، کلیسای جامع زوارتنوتس، دژ اربونی ایروان، بازار ورنیساج ارمنستان، گورستان یرابلور، مجسمه مادر ارمنستان (مام ارمنستان)، کاسکاد ایروان (هزار پله ایروان) و سایر موارد.

باکو؛ مقصدی مناسب برای سفر زمینی

با سفر به باکو، قرار است همه ذهنیت‌هایتان درباره آذربایجان از بین برود و ایده‌ای جدید جای آن را بگیرد. این کشور با زیبایی‌ها و تفریحاتی که در خود جا داده است یکی از مقاصد تفریحی برای افرادی است که دوست دارند به صورت زمینی به یک کشور دیگر سفر کنند. شاید اینکه اولین سفر خارجی‌تان را کم هزینه‌تر و نزدیک‌تر به شرایط فعلی‌تان برگزار کنید لحظات بهتری را برایتان سپری کند. اما اگر اهل سفرهای زمینی نیستید می‌توانید با ورود به این لینک: https://safarmarket.com/flights/international و تهیه بلیط هواپیما خارجی به مقصد باکو در مدت زمان کم به پایتخت این کشور برسید. برای اقامت در باکو نیز می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت قبل از شروع سفر اقدامات لازم را انجام داده و با رزرو هتل باکو خیال خود را در مورد اقامت راحت کنید. در ادامه لیست دیدنی‌ها و جذابیت‌های گردشگری باکو را با یکدیگر می‌خوانیم.

در اولین سفر خارجی کجا بریم؟ 

دیدنی‌ها و مناطق گردشگری باکو

مناطق جذاب و دیدنی شهر باکو عبارت‌اند از: بلوار باکو، موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان (موزه تاریخی تقی اف)، پارک مفاخر، قصر اسماعیلیه، مرکز خرید پارک بلوار، کاخ خوشبختی، چرخ و فلک باکو (چشم باکو)، حمام تازه بی، مسجد بی‌ بی هیبت، و سایر موارد دیگر.

ترکیه؛ هم فال و هم تماشا

از زیبایی‌های ترکیه هر چقدر هم که بگوییم باز هم واژه کم می‌آوریم. کشور ترکیه با فرهنگی تقریبا مشابه به ایران توانسته به طور سالیانه گردشگران ایرانی زیادی را به خود جذب کند. علاوه بر آن وجود یک مرز مشترک سفرهای زمینی ایران به ترکیه را ممکن کرده که اگر بخواهید هزینه‌های سفر را کاهش دهید روش مناسبی است. سفر به کشور ترکیه برای ایرانیان تنها با یک پاسپورت امکان پذیر است و نیازی نیست که برای ورود به کشور ویزا تهیه کنید. از دیگر مواردی که ترکیه را از دیگر کشورها برای سفر متمایز کرده می‌توان به وجود هتل‌های لوکس و شیک، مراکز خرید بزرگ با برندهای معروف، رستوران‌های متنوع با منوی نزدیک به ذائقه ایرانیان و تفریحات دریایی اشاره کرد.

در اولین سفر خارجی کجا بریم؟ 

دیدنی‌ها و مناطق گردشگری ترکیه

مناطق جذاب و دیدنی کشور ترکیه عبارت‌اند از: میدان تکسیم، خیابان استقلال، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، جزیره بیوک آدا، کاخ توپکاپی، کاخ دولما باغچه، بازار بزرگ استانبول، برج گالاتا، کلیسای چورا، تنگه بسفر، و سایر موارد دیگر.

مالزی؛ مقصدی برای سفر متفاوت

سفر به مالزی به معنای واقعی یک سفر متفاوت را برایتان رقم می‌زند. در این کشور قرار است که فرهنگ ملت‌های مختلف (مالزیایی، هندی، چینی) را ببینید و با آن‌ها آشنا شوید. در مالزی همه چیز برای گشت و گذار فراهم است. مثلا اگر هوس جنگل و قدم زدن در فضای سبز انبوه به سرتان زد می‌توانید روی جنگل‌های این کشور حساب ویژه‌ای باز کنید. یا اگر دوست داشتید بعد از ظهر خود را در بازدید از یک موزه یا یک مکان تاریخی بگذرانید پیشنهاد ما به شما مراجعه به معابد قدیمی مالزی است. در کنار همه این‌ موارد، تفریحات هیجان انگیز، وجود غذاهای متنوع محلی و مدرن، مراکز خرید مجلل با اجناس متنوع و وجود مردمان مهمان نواز باعث شده که روز به روز به آمار گردشگران این کشور افزوده شود. در بخش بعدی به معرفی مناطق دیدنی این کشور می‌پردازیم.

دیدنی‌ها و مناطق گردشگری مالزی

مناطق جذاب و دیدنی کشور مالزی عبارت‌اند از: تالار شهر پنانگ، فایرفلای پارک (پارک کرم شب تاب)،‌ خیابان پتالینگ، جزیره لنکاوی، پارک ماجراجویی ای تی وی، باغ پروانه انتوپیا،‌ پارک ملی گونونگ مولو، و موارد دیگر.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
جمهوری آذربایجان نه باکو. باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان هست. انتظار میرود بدیهیات رو بدونین.
حد ملت ایران چقدر پایین آمده که ارمنستان مقصد اول گردشگری شود قبلا دنیا می آمد تهران براز گردش و مردم می‌رفتند اروپا وآمریکا حالا باید برویم ارمنستان
شاه عبدالعظیم اولین سفر ماست اقازادگان تشریف ببرند خارج
مردم را آنقدر فقیر و بیچاره کردید که فقط اگه بتونن شکمشونا سیر کنند، مسافرت که پیشکش..... این نیز بگذرد.
همین؟اینها که همه هم فرهنگ با ایران بودند و چیز بیشتری به ما یاد نمیدهند!
من اولین سفر خارجیم پرواز بطرف هندوستان بود که هبچوقت فراموش نمبکنم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر