بازدید 8358

مالک سگی که به یک دختر بچه حمله کرد، زندانی شد

دادستان مرکز گلستان گفت: مالک سگی که هفته پیش به یک دختر بچه حمله کرده بود، روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 19 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، محمود اسپانلو اظهار کرد: هفته پیش بر اثر حمله سگ به یک دختربچه در پارک‌ جنگلی النگدره، این کودک به شدت آسیب دید و روانه بیمارستان شد.

وی افزود: مالک این سگ پس از تفهیم اتهام در دادسرای گرگان با صدور قرار وثیقه  یک میلیارد تومانی روانه زندان شد.

وی افزود: تسبیب در ایراد صدمه بدنی شبه عمدی و  اخلال در‌نظم و آسایش عمومی از طریق حرکات غیرمتعارف سگی که مالک توانایی کنترل آن را نداشته است از اتهامات مالک این حیوان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
قلاده گردنش کنید و در شهر بچرخانید تا یاد بگیرند به سگ باید قلاده زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
سگ پوزبند باید داشته باشد
سگ گردانی درملاعام با فرهنگ ایرانی همخوانی ندارد ولی انقدر به نامربوط ها گیر داده اند که برخوردبا مربوط هم واکنش زا شده و الا باید با سگ گردانها وبخصوص آنهاییکه موقع رانندگی سگ دربغل دارند که مزاحمت وحتی خطر برای دیگران است بشدت برخوردشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
متاسفانه برخی اشخاص به علت احساس حقارت، فکر میکنند داشتن حیواناتی مثل سگ یا گربه تشخص است و با سگ گردانی یا بغل کردن و حمل سگ حتی در وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس باعث اذیت و ترس و چندش دیگران میشوند.
مالک احمق
اولین بارهست که میشنویم مالک سگی که باعث لت وپارشدن دختربچه مظلوم وبی دفاعی شده زندانی شده بعضی بصورتی جاهلانه رفتارهای غیرعادی بعضی غربی هاراتقلید میکنندولی بدون درنظرگرفتن تنبیه عوارضی که اگرآن رفتارهاایجادکردوعواقب آن درآنکشورها ولی بجرات عرض میشوداگرچنین حادثه ای درغرب مثلاً در آمریکااتفاق میافتادصاحب‌سگ علاوه براینکه بایسی هرچه داردونداردبابت غرامت به زیان دیده بپردازد بایستی حالا حالا ها هم ‌ مجازات زندان آنهم زندان افرادشرورکه هرروزبوسیله لاتها وقلدرهای هم بندش کتک میخورد راتحمل کند ماهم باوجودیکه کشوری اسلامی هستییم وطبق دستورات دین مبین سگ برایمان حیوان نجس وکثیفی است ونگهداری آن درخانه خطاست ببینیدیک عده خودخواه و نادان درکشورمان چه میکنندسگ نگهمیدارندکه دیگران را تکه پاره کنند
به هرکی می پرستید یه فکری با حال این پدیده بکنید
سگ گردانی زیاد شده، و واقعا امنیت نداریم
چه تضمینی هست که آن سگ یهو به ما حمله نکند؟
وقتی فردی را در حال سگ گردانی در پیاده رو می بینم مسیرم را به کلی عوض میکنم، چرا باید کل پیاده رو مختص آن سگ گردان و سگش باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در تمام دنیا سگ ها آموزش می بینن تا با کسی کاری نداشته باشن و اگر سگی هم به کسی حمله کنه اون سگ کشته می شه.
سگ رو باید اعدام کنن چه ربطی به صاحبش داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
فقط اعدام
احسنت به این قاطعیت
سگ گردانی تو شهر که موجب ترس و دلهره مردم از حمله سگ بشه که نشد کار.
صاحبان سگ ها سگ ها رو قلاده و پوزبند بزنن ببرن بیرون شهر بگردونن. به خاطر لذت بردن اونا از سگ گردانی که نباید مردم دیگه تو ترس و دلهره باشن.
بهتره که تو هر شهری یک پارک محصور شده رو اختصاص بدن به سگ گردان ها تا برن اونجا و سگ هاشون رو بگردونن و حق نداشته باشن با سگ هاشون تو شهر بچرخن و بگردن که اگه این کار رو کنن با جریمه سنگین و بازدارنده مواجه بشن.
خیلی از سنگ های خشن در کل دنیا ممنوع هستند. مثل روتوایلر و ...
بهر حال سگ داشتن در شهرهای بزرگ به نوعی جا افتاده است و برخورد سلبی انرا به بیراهه برده و مانند چهارشنبه سوری به انحراف میرود ، قوانین سفت سخت باید برای سگ یا هر موجود خانگی نوشته شود ازجمله درصورت سروصدا باید حیوان از محیط خارج شود در صورت اسیب علاوه بر جبران خسارت مالک حیوان بع عنوان ضارب عمدی مجازات شود برخی پارکها ومعابر عمومی برای حیواناتی مانند سگ ممنوع و در صورت مشاهده در جا حیوان با هزینه مالک معدوم گردد به نظرم باید مراکز توله کشی تعطیل شوند چون اکثر این سگها بدون اموزش از مراکز توله کشی بدون مجوز غیر بهداشتی به مردم فروخته میشود .
صاحب سگ باید قصاص بشه با یه سگ وحشی
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
هزار لایک!!!!!!!!!!!
من چند سال در یکی از کشورهای اروپای غربی دانشجو بودم. اولا مالکان سگ ها، موظف به بستن قلاده به سگ هایشان بودند. اگر سگ در معابر آلودگی ایجاد می کرد باید تمیزش می کردند. غیر از آن شهرداری فعالانه در امر تمیز کردن آلودگی های ایجاد شده، مشارکت داشت. در کشور ما که هنوز فرهنگ نگهداری از سگ را بلد نیستند، قلاده به سگ نمی بندند، آلودگی های سگ در معابر را پاک نمی کنند، نگهداری سگ هم درست نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
مشکل همینه که فرهنگ دیر میاد یا اصلا نمیاد نگهداری از حیوانات در مناطق شهری هم باعث ایجاد مشکلات عدیده ای شده بطوریکه پیاده رو ها پر شده از فضولات حیوانات خانگی که باعث ایجاد آلودگی و بروز بیماری های مختلف می شود ،صدای حیوانات مثل سگ و گربه در آپارتمانهای کوچک و حمله حیوانات به مردم و هم اینکه با این شرایط نگهداری از حیوانات به خود حیوانات هم ظلم می شود
این هم یک مورد دیگه از عدم درک درست از یک علاقه . در همه دنیا علاقه به نگهداری از حیوانات وجود داره اما در این مملکت این مورد هم مثل استفاده از خودروی شخصی به صورت نابجا و یا مزاحمت هم جواری در نوع زندگی اپارتمان نشینی و یا نابود کردن محیط زیست به قیمت تفریح و شکار و....خیلی چیزهای دیگه که واقعا معلوم نیست چرا این ملت اینجوری شدن
احسنت. وقتی عواقب کارهاشون رو مس بدهند اون وقت بیشتر نراعات می کنند. در کشورهای عربی هم که سگ رو جلیگزین فرزتد کرده اند، بدون قلاده سگ رو نمیارن بیرون. مدفوعش رو تو خیابان رها نمی کنند و هر جایی نمی تونند ببرند. تابلو ورود حیوانات خانگی ممنوع وجود دارد در سر در خیلی از اماکن
من یک روز در خیابان رد میشدم سگ یه خانم چنان واق واقی کرد که داشتم از ترس غش میکردم. بعد به خانم گفتم خانم محترم سگت رو جمع کن. چنان برخورد زننده ای کرد که خود سگه مونده بود چی بگه! این داستان سر دراز دارد.
این پدیده را نباید انکار کرد باید به مردم آموزش بدهند.
اخه سگ باید کوچوله باشه نه سگهای بزرگ
یک بار برای رفاه مردم افرین
ولی هنوز اسید پاشان قاتلان و تیراندازان و متجاوزان به دختران و سم پاشان مدارس دخترانهشناسایی و زندانی نشدن ببه از این سرعت و قاطعیت
خداییش سگ داشتن چه کیفی داره؟
این دختر تا سالها دچار مشکل روحی خواهد بود
باید صاحاب این سگ بیارن یه سگ بندازن به جونش خوب گازش بگیره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار