بازدید 2920
۱
رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

‌انتخاب شهردار مشهد به سال آینده موکول شد

رئیس شورای شهر مشهد گفت: فرآیند انتخاب شهردار در حال پیش رفتن است و مجدد تاکید می‌کنم، به رغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر از نگاه شورای شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد و در سال جدید این فرآیند مجدد از سرگرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 18 March 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، حسن موحدیان در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه ابلاغ دیرهنگام بهای عوارض و خدمات، علیرغم تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری برای ارائه لایحه مربوطه به شورای اسلامی شهر، یکی از علل تاخیر در بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری بود، اظهارداشت: بسیار خرسندیم که با تلاش مضاعف کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، این موضوع به ثمر نشست و بودجه سال آینده را پیش از آغاز سال نو تصویب می‌کنیم.

وی با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، گفت: این تقارن، اتفاق میمون و مبارکی است که امیدواریم سرآغاز تحولی اساسی برای همه ما باشد.

موحدیان با ابراز خرسندی از اینکه پس از چندسال شیوع ویروس کرونا، نوروز ۱۴۰۲ شاهد حضور مقام معظم رهبری در بارگاه منور رضوی هستیم، گفت: این سخنرانی به مثابه ریل‌گذاری برای ارکان اجرایی کشور است؛ در حوزه مدیریت شهری نیز قطعا این سیاست‌گذاری‌‌ها و توصیه‌ها را به کارخواهیم گرفت تا به طور کامل اجرایی شود.

موحدیان بخش دیگری از صحبت‌های خود را به موضوع انتخاب شهردار اختصاص داد و اظهارکرد: فرآیند انتخاب شهردار درحال پیش رفتن است و مجدد تاکید می‌کنم، به رغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر از نگاه شورای اسلامی شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد و روال طبیعی درحال طی شدن است.

وی افزود: نسبت به موضوع انتخاب شهردار، دغدغه‌مند هستیم ولی توجه داشته باشیم که همزمانی این فرآیند با ایام سال نو و بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، موجب شد که به این موضوع، اوایل سال آینده ورود کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شورای شهر فعلی بسیار ضعیف هست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار