بازدید 9827
مذاکره تاج با مسحل و پایان تحریم تیم‌های سعودی علیه ایران

عکسی از دیدار صمیمی روسای فوتبال ایران و عربستان

کد خبر: ۱۱۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 17 March 2023

نشست دوستانه «تاج» و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در هفتاد و سومین کنگره فیفا که روز گذشته در کشور رواندا برگزار شد، بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشت.

در پی امضای سند همکاری و صلح دو کشور که اخیرا در چین امضا شد و بر سر بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور تفاهم رسمی به عمل آمد، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و یاسر المسحل رئیس فدراسیون عربستان ضمن دیدار با یکدیگر درباره موارد گوناگون به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

تیم‌های فوتبال عربستان از زمان حمله به ساختمان سفارت سعودی‌ها در تهران، از حضور در خاک ایران امتناع کردند اما با توافق اخیر از فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه‌های عربستان بار دیگر در ورزشگاه های ایران به میدان خواهند رفت.

دربار عربستان اخیرا سرمایه‌گذاری وسیع تری در فوتبال انجام داده است و غیر از میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ ، در پی کسب میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ است.

عکسی از دیدار صمیمی روسای فوتبال ایران و عربستان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
چرا عربستانیا اینقدر عشق ریش لنگری دارند
یادتونه دلواپسان تو استادیوم هم به بازیکان عربستان حمله می کردن؟؟
این دلواپسان اجاره ای الان دقیقا کجا هستن؟؟؟
ارتباط داشتن متقابل با عزت و منافع و با کل جهان یک سیاست کاملا مستقل و درست هست. نه اینکه از فردا بجای تیم یمن فقط باید تیم عربستان تشویق شود و یواش یواش چین رییس ما شود. و یا بعنوان شوخی: درود بر کیهان و آل سعود که هر دو باعث افتخار گروه “ آروم نمی گیگیریم” هستند.
گاو شیرده هست یا نه دیگه
وقتی با سیاست گره فوتبالی حل می کنید آنوقت چرا اینقدر اصرار دارید گره های اقتصاد کمتر به سیاست ربط دارد و ما خود تحریم داخلی هستیم. نخیر آشفته بازار سیاست زمینه ای ای برای خود تحریمی داخلی وهزار فساد است سیاست را درست کنید بعد گره های داخلی وخارجی اقتصاد را روشنتر ببینید و حل کنید
بسیار عالی
چه نکته ای باعث شدهکه این دیدار صمیمی بنظر بیاد؟!
دیگه ال سقوط نیستن؟
یادمه همیشه از پشت تریبونها بهمون میگفتید عربستان در حال فروپاشی کامله.. سیاست های شکست خورده و اقتصاد ورشکسته دارن و... حالا تحلیل هاتون کجا رفتن؟؟!!
ای کاش چین در صدر اسلام بود و اختلافات را از همون اول بطور ریشه ای حل مبکرد
عالی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی