بازدید 9173

کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان 

کد خبر: ۱۱۶۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ 15 March 2023

بیش از ۸۰ تن  انواع مواد مخدر  طی امسال در استان کرمان  کشف شده است.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان روز گذشته در نشست با خبرنگاران از کسب رتبه دوم استان کرمان در  کشف مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: رشد ۱۲۵ درصدی هلاکت اشرار و افزایش ۳۶ درصدی انهدام باندهای قاچاق از جمله دستاوردهای پلیس طی امسال در کرمان است.

سردار عبدالرضا ناظری ، کاهش جرایم خشن در استان کرمان ، کاهش ۹ درصدی سرقت های مسلحانه و افزایش ۷۰ درصدی برخورد با اراذل و اوباش را از دیگر  دستاوردهای پلیس برشمرد.

وی  در ادامه با اشاره به کشف ۱۲۰ هزار عدد مواد محترقه غیر استاندارد در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال ، گفت: بخشی از این مواد محترقه به صورت قاچاق وارد کشور شده است. این مقام ارشد انتظامی به  خانواده ها  توصیه کرد بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند تا صدمه نبینند.

وی با اشاره به این که بیش از دو هزار و ۷۰۰ خودروی شوتی در استان طی امسال توقیف شده است، تصریح کرد: هماهنگی قضایی برای توقیف شش‌ماهه خودروهای حامل اتباع خارجی  غیرمجاز انجام شده است ، همچنین برخورد قضایی با رانندگان متخلف را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های پلیس در طرح نوروزی، پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان است و در مرحله اول از دستگاه قضایی درخواست کردیم  که در ایام عید سارقان آزاد نشوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان