بازدید 3939

دو مربی ایرانی ۶ ماه محروم و ۲میلیارد جریمه شدند!

کد خبر: ۱۱۶۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 15 March 2023

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلفات در چند دیدار گذشته لیگ برتر و جام حذفی صادر کرد.

* دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در هفته نوزدهم برگزار شد و از سوی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر سوءرفتار تیمی (هفت اخطار) و پرتاب اشیا و انداختن لیزر، توهین به بازیکنان حریف از سوی تماشاگران منتسب رخ داد. این تیم به همین خاطر به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان انزلی در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر برگزار شد. به دلیل تخلفات تماشاگران تیم فولاد خوزستان مبنی بر انداختن لیزر که منجر به قطع مسابقه و استفاده از شعارهای موهن و پرتاب ترقه و حضور تماشاگران در زمین بازی شد؛ این تیم به پرداخت دو میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است. این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار عمل از سوی تماشاگران منتسب در بازی‌های آینده، جرایم سنگین‌تری اعمال خواهد شد.

* مسابقه تیم‌های نود ارومیه و پیکان تهران از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار و از سوی سعید موسی‌زاده مربی تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به همین خاطر به شش ماه از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

حمید عبدالوند مربی تیم نود ارومیه به دلیل اعتراض به مقام رسمی مسابقه و حمله‌ور شدن به داوران مسابقه که منجر به ایراد ضرب شد، به شش ماه از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم نود ارومیه به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری، پرتاب اشیا به اطراف کمک داور که منجر به قطع بازی شد، توهین و فحاشی به مقامات رسمی مسابقه از سوی تماشاگران تیم، باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم نود ارومیه نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای فوق قابل تجدیدنظر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان