بازدید 7925

پایان متفاوت کتک خوردن زن جوان در خیابان از شوهر

زن جوانی با مراجعه به پلیس از همسرش به دلیل ضرب و جرح در خیابان شکایت کرد و گفت خانواده او ۸ سال است اجازه نداده‌اند فرزندم را ببینم.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 14 March 2023

 


به گزارش همشهری آنلاین، رسیدگی به این پرونده از حدود ۲ ماه قبل و با شکایت زن جوانی آغاز شد که در خیابان از شوهرش کتک خورده بود. وی وقتی به همراه پدرش برای شکایت راهی اداره پلیس شد، در تشریح ماجرا گفت: چند سال قبل با مرد جوانی که با وانت میوه فروشی می‌کرد ازدواج کردم. اوایل زندگی خوبی داشتیم اما کم کم دخالت خانواده‌ها و مشکلات مالی باعث شد بین ما اختلاف ایجاد شود. با این حال چون شوهرم را دوست داشتم سعی کردم گذشت کنم و به زندگی ادامه دهم.

وی ادامه داد: در همین حال متوجه شدم باردار هستم. از این موضوع خیلی خوشحال بودم و فکر می‌کردم با آمدن بچه زندگی من و همسرم بهتر شود اما اشتباه می‌کردم چون بعد از تولد دخترم مشکلاتم بیشتر شد و سرانجام هم وقتی دخترم یک ساله بود از خانه شوهرم رفتم و به خانه پدرم برگشتم. در این مدت بزرگان و ریش سفیدان فامیل با وساطت قصد آشتی دادن ما را داشتند اما بی‌فایده بود. خانواده شوهرم دخترم را گرفتند و من تنهاتر از قبل فقط غصه می‌خوردم و زجر می‌کشیدم.

زن جوان گفت: در تمام این ۸ سال فقط سالی دو بار آن هم عید نوروز و تولد دخترم او را می‌دیدم و خانواده شوهرم اجازه نمی‌دادند او را نزد خودم ببرم. من هم سرانجام تصمیم گرفتم شکایت کنم و درخواست مهریه و نفقه کردم اما شوهرم وقتی از این ماجرا باخبر شد مرا در خیابان به باد کتک گرفت و حالا هم از او به اتهام ضرب و جرح شکایت دارم.

پس از ثبت این شکایت پرونده برای رسیدگی و حل و فصل به شعبه ششم شورای حل اختلاف اردبیل فرستاده شد و رئیس شعبه و اعضای آن پس از بررسی پرونده این زوج تصمیم گرفتند با وساطت و برگزاری جلسات صلح و سازش تلاش خود را برای آشتی دادن آنها آغاز کنند.

بدین ترتیب پس از ۲ جلسه که با حضور زوج جوان و اعضای شورا برگزار شد، سرانجام زن جوان از شکایت خود صرف نظر کرد و همسرش نیز با پذیرش شرایط وی قدم پیش گذاشت و این زوج پس از ۸ سال دوری و اختلاف آشتی کردند و همراه دخترشان که سال‌ها از محبت مادرانه محروم مانده بود زندگی جدیدی را آغاز کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۷
تهش کشته میشه توسط همین شوهر
لعنت خدا بر چنین شوهری
طبق عقدنامه و شروط 12 گانه درج شده در آن هرگونه ضرب و جرح زوجه موجب ایجاد حق طلاق به راحتی برای زوجه خواهد شد و علاوه بر آن امکان مطالبه مهریه همزمان می باشد
سكه سي ميليون توماني چهاكه نميكنه
پس جنبه حقوقی ضرب و شتم خانم چی میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
جنبه کیفری استاد
خوراک ساختن فیلم هندیه.
بزودی شاهد مرگ زن جوان خواهیم بود
چقدر ساده لوحانه نوشتید زندگی جدیدی را شروع کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
بهترین کامنت
تکلیف جنبه ی عمومی خشونت و کتک کاری در ملا عام چی میشه؟ یا چون شوهرش بوده اشکال نداره؟
جالبه، در قبال دادن حق ديدن فرزند به مادر كه به نظر ميرسه جزو حق حقوق اوليه انساني باشه، ازش خواسته شده كه از ضرب و شتم انجام شده در خيابان بگذره و به ضرب وشتم خانكي تن بده. براي جلوگيري از بروز آزار روحي و جسمي براي اين خانوم چه تهميداتي انديشيده شده؟
این پایان متفاوت، آغازی است بر جنگ و دعوا و کتک کاری بیشتر !!!!!!!
این خانم اگر خیلی مادر بود و حتی زندگی براش تبدیل به جهنم شده بود باید دختر یک ساله اش را هم با خودش میبرد خونه باباش نه اینکه الان مدعی نشون ندادن دخترش بشه. قصه چیز دیگه است. از نظر من مادری که بدون فرزندش خونه را ترک میکنه دنیال خودخواهی و امتیاز گیری خودشه فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
دمت گرم دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
دانشمند جان فداکار جان فدا! بچه رو ازش گرفته بودن. میفهمی؟
زندگی که چندین سال با شروع عاشقانه به اینجا کشیده شده و زن بخت برگشته با شوهری که اجازه دیدن بچه اش رو نمیداده چطور با وساطت دو جلسه ای حل میشه؟ پاک کردن صورت مسئله اونم موقتی است بزودی باز هم ماجرا تکرار میشه
چه اصراری بر یک زندگی پر تنشی است که زن و مرد کوچکترین آگاهی و شرایط لازم برای تامین آرامش ندارند. به قول دوستان تهش اینه که زد و خوردها بیشتر میشه و حتی ممکن است به قتل بیانجامد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل