بازدید 1980

کودکان و نوجوانان بیشترین قربانیان چهارشنبه سوری

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی گلستان گفت: آمارها نشان می دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 14 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا نصیری رضی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: خانواده ها در این ایام به ویژه چهارشنبه آخر سال مراقب رفتار و عملکرد فرزندانشان باشند تا خدایی ناکرده شاهد سوانح و حوادث دلخراش و ناگوار برای آنها نباشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی گلستان افزود: متاسفانه عده ای از هموطنان با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالی و جانی، باعث بروز صدمات سنگین جسمانی می شوند و هر ساله در این ایام شاهد داغدار شدن تعدادی از خانواده‌های ایرانی هم هستیم.

وی بیان کرد: هر ساله شاهد حوادث رقت آوری در ایام چهارشنبه آخر سال از جمله سوختگی های شدید، از دست دادن چشم و پاره شدن پرده گوش هستیم.

نصیری ضمن هشدار جدی به خانواده ها افزود: آمارها نشان می دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی گلستان با بیان اینکه از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیر قابل جبران نشوند، گفت: در این ایام رفت و آمد فرزندانتان را به منظور پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال کنترل کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار