بازدید 2009

تشدید اختلافات داخلی رژیم اشغالی

در ادامه اختلافات میان رئیس پلیس رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی این رژیم، یعقوب شبتای به فرماندهان پلیس رژیم صهیونیستی دستور داده که از ارتباط مستقیم با "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 14 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، شبتای با ارسال دستورالعملی به افسران پلیس فرمان داد که هیچ ارتباط مستقیمی با بن گویر نداشته باشند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد ، شبتای به فرماندهان پلیس گفت که درصورتی که دستوری از دفتر بن گویر برای آنها ارسال شد، آنها موظف هستند که این دستور را به دفتر وی (شبتای) انتقال دهند.

این دستور چند روز پس از آن روی می دهد که شبتای شنبه شب گفت که تسلیم فشارها نخواهد شد و هرگز از مقام خود استعفا نخواهد کرد.

منابع عبری زبان در مناسبت های مختلف اعلام کردند که اختلاف میان شبتای و بن گویر به اوج رسیده بطوری که زمزمه برکناری شبتای به گوش می رسد.

روزنامه جروزالم پست چاپ سرزمین های اشغالی در این باره نوشت که اختلافات میان بن گویر و شبتای به اوج خود رسیده است، به طوری که این دو نفر این هفته پس از آن که بن گویر از پلیس خواست که با شدت منازل فلسطینیان در قدس شرقی را تخریب کنند، با یکدیگر درگیر شدند.

براساس گزارش این روزنامه، بن گویر پیشتر اعلام کرد که به دنبال آن است که محله "العیساویه" در قدس را بطور کامل ببندد، پیش از آن که اعتراف کند که به علت مسائل حقوقی پیرامون این تصمیم قادر به این کار نخواهد بود.

بن گویر پس از آن به شبتای دستور داد که برای عملیات "دیوار دفاع ۲" در قدس شرقی آماده باشد.

این روزنامه نوشت که شبتای بارها از بن گویر در برخورد با معترضان که علیه اصلاحات قضایی به خیابان‌ها می‌آیند، انتقاد کرده است.

بن گویر که تندروترین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی است در ماه های اخیر با اعمال خشونت علیه زیردستان و نیز مردم فلسطین، موجب تشدید تنش ها در سرزمین های اشغالی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار