بازدید 3411

بنزما: بزودی علیه دشان افشاگری می کنم

کد خبر: ۱۱۶۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ 12 March 2023

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیروز برای اولین بار درباره ماجرای ترک اردوی تیم ملی این کشور توسط کریم بنزما در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد و اعلام کرد بعد از مشخص شدن میزان مصدومیت بنزما تصمیم نهایی برای ترک قطر توسط خود این ستاره گرفته شده است.

دشان در صحبت‌های خود با لوپاریزین گفت: تن‌ها یک واقعیت وجود دارد و کریم آن را می‌داند. کریم در ۱۴ نوامبر به تیم ملی ملحق شد و این در حالی بود که او مدتی بود در باشگاهش فعالیتی نداشت. او به صورت انفرادی تمرین می‌کرد و پزشکان گفته بودند باید برای اضافه شدن به تمرین گروهی بیشتر صبر کند. من مطمئن نبودم که کریم بتواند در بازی اول مقابل استرالیا فیکس بازی کند. وقتی دوباره مصدوم شد و نتایج آزمایش‌ها را دکتر تیم و پزشک او در مادرید مشاهده کردند، وقتی کریم به هتل برگشت من او را دیدم. نیمه‌های شب بود و ما در اتاق کریم دیدار کردیم. من به کریم گفتم عجله نکند و برای تعیین زمان بازگشتش با مدیر تیم ملی صحبت کند. ولی صبح که بیدار شدم فهمیدم کریم رفته. این تصمیم خود او بود و مطمئنم خودش هم چیز دیگری به شما نخواهد گفت.

این ادعای دشان، اما باعث عصبانیت کریم بنزما شد. او به فاصله کمی بعد از منتشر شدن مصاحبه سرمربی تیم ملی فرانسه به صحبت‌های او از طریق شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. بنزما با انتشار یک پست اینستاگرامی از ایموجی دلقک استفاده کرد و نوشت: چطور جرئت می‌کنی! دیدیه، شب به خیر.

این پایان ماجرا نیست و ستاره فرانسوی رئال امروز با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت که به‌زودی همه چیز را برای مردم توضیح خواهد داد.بنزما قصد دارد در مورد اتفاقات اردوی تیم ملی فرانسه و دلیل واقعی از دست دادن جام جهانی صحبت کند که احتمالا حواشی جنجالی زیادی نیز به دنبال خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار