بازدید 1828

قابلیت رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل در فلای تودی

کد خبر: ۱۱۶۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 13 March 2023

سفر همواره خاطرات زیبای زندگی ما را می‌سازد. فرقی نمی‌کند به یک مقصد داخلی می‌روید یا خارجی، مقصدتان دور است یا نزدیک، سفرتان طولانی مدت خواهد بود یا کوتاه، سفر راهی برای رهایی از دغدغه‌های زندگی ماشینی این روزهای ما محسوب می‌شود. پس از انتخاب مقصد، وسیله سفر و همچنین محل اقامت از اولین دغدغه‌های هر مسافری به شمار می‌رود. فرض کنید مرجعی باشد که انواع گزینه‌ها را در این زمینه در اختیارتان قرار دهد. به طوری که بتوانید بلیط خود را از میان 900 ایرلاین مختلف خریداری کنید و امکان انتخاب محل اقامت از بین 1.5 میلیون اقامتگاه را داشته باشید، اتفاق حیرت‌انگیزی است! در ادامه به شما می‌گوییم چگونه در زمان کوتاه، هتل موردنظر خود را از میان گزینه‌های موجود در این سایت انتخاب کنید.

دریافت خدمات بین المللی در یک سایت داخلی

در هر شهری از ایران که باشید به راحتی می‌توانید در سایت فلای تودی هتل و یا هاستل مورد نظر خود را در هر نقطه ای از دنیا رزرو کنید، امکانی که نظیر آن را می‌توانید در سایت های خارجی معتبر نظیر اکسپدیا یا ایر بی اند بی پیدا کنید. فلای تودی با پوشش 1.5 میلیون هتل در جهان، این امکان را برای گردشگران بوجود آورده تا با بررسی امکانات و دیدن تصاویر اقامتگاه ها، هتل موردنظر خود را تنها با داشتن یک کارت شتاب رزرو کنید.

قابلیت رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل در فلای تودی

رزرو هتل های خارجی در سراسر جهان بدون داشتن ویزا کارت

یکی از دغدغه های گردشگرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، رزرو هتل است. بسیاری از ایرانیان، ویزا کارت ندارند و ممکن است در پروسه رزرو هتل های خارجی دچار مشکل شوند. فلای تودی این امکان را برای مسافران خارجی فراهم کرده تا با فقط با یک کارت شتاب، بتوانند هتل موردنظر خود را در سرتاسر جهان رزرو کنند. برای پرداخت هزینه رزرو هتل کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و با انتخاب هتل موردنظر خود، با چند کلیک ساده، پرداخت خود را در هر نقطه ای از جهان که باشید، به صورت ریالی انجام دهید.

رزرو آنلاین انواع هتل های خارجی

پیشتر برای رزرو هتل، باید به یکی از آژانس های گردشگری مراجعه می‌کردید که این کار علاوه بر زمان بر بودن، هزینه بالایی هم داشت. اما فلای تودی با سیستم رزرو آنلاین هتل خود این کار را برای مسافران راحت کرده است. شما در هر شهر و روستا و یا حتی کشوری که باشید، کافی است به اینترنت متصل باشید و سایت فلای تودی را در اینترنت جست و جو کنید.

در بخش رزرو هتل خارجی، نام کشور موردنظر خود را از لیست مقصد انتخاب کرده و اگر هتل خاصی مد نظر دارید، نام آن را وارد کنید. پس از وارد کردن تاریخ ورود و خروج و همچنین تعداد نفرات، روی گزینه جستجوی هتل کلیک کنید، تا صفحه هتل ها در بازه تاریخی انتخابی به شما نمایش داده شود. هتل های خارجی به ترتیب قیمت نمایش داده می‌شوند که با انتخاب هر یک از آنها می‌توانید به اتاق های آن، به همراه قیمت، امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، همچنین مشخصات هتل، موقعیت روی نقشه و قوانین آن دسترسی داشته باشید.

با انتخاب گزینه رزرو به صفحه درج اطلاعات مسافر هدایت می‌شوید. در این مرحله ابتدا مشخصات خریدار سپس با کلیک بر روی دکمه ادامه، باید مشخصات همسفرانتان را هم وارد کنید. در نهایت پس از پرداخت هزینه، واچر هتل به صورت آنی برایتان صادر خواهد شد که آن را از طریق ایمیل یا شماره موبایل همراه خود دریافت خواهید کرد.

قابلیت رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل در فلای تودی

رزرو هتل های داخلی با قیمت و زمان مناسب

رزرو هتل های داخلی، یکی از مهمترین کارهای سفر است که بعد از خرید بلیط هواپیما انجام می‌دهیم. اقامتگاه های زیادی از هتل های لوکس پنج ستاره گرفته تا هتل های یک ستاره، هتل آپارتمان و اقامتگاه های بومگردی برای انتخاب در سایت فلای تودی وجود دارد. ما در فلای تودی این امکان را داریم تا با پوشش دهی کامل اقامتگاه ها، این نیاز مسافران را پاسخ دهیم.

برای رزرو هتل داخلی این امکان را دارید تا هتل های مختلف را، از نظر امکانات هتل و اتاق ها، فاصله تا جاذبه گردشگری، میزان رضایتمندی مسافران و تعداد ستاره ها مقایسه کنید. علاوه بر این در فلای تودی، هتل های تخفیف دار از سایر هتل ها، تفکیک شده اند و شما می‌توانید آنها را راحت تر پیدا کنید.

چگونه هتل های داخلی را در فلای تودی رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل های داخلی در فلای تودی، کافی است وارد سایت شوید، بخش هتل های داخلی را انتخاب کنید. شهر موردنظر خود را از لیست شهرها انتخاب کرده و با ورود تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات همراه خود، روی گزینه جستجو بزنید. به این ترتیب، تمامی هتل هایی که در تاریخ انتخابی شما در دسترس قرار دارند، نمایش داده می‌شوند.

در این سایت، فیلترهای مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب شرایط هتل، کلاس اقامتی (ستاره های هتل)، نوع غذا، نوع مکان اقامتی، امکانات موردنظر، محدوده ترافیکی و موقعیت هتل، به راحتی به گزینه موردنظر خود دسترسی پیدا کنید. با انتخاب هتل دلخواه خود و کلیک روی نمایش قیمت، اتاق های هتل به شما داده خواهد شد.

در صفحه هتل انتخابی، می‌توانید مشخصات هتل، قیمت اتاق های مختلف، موقعیت آن روی نقشه و فاصله تا جاذبه های گردشگری مهم آن شهر را ببنید و سپس با انتخاب رزرو، وارد پروسه خرید شوید. اولین گام برای نهایی کردن خرید، وارد کردن مشخصات خریدار و تعداد همسفران است. در ادامه به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و پس از پرداخت هزینه رزرو، واچر هتل بلافاصله برایتان ارسال خواهد شد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست