بازدید 4806
۴

مخبر: مشکل بدهی استقلال حتما درست می‌شود

کد خبر: ۱۱۶۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰ 11 March 2023

باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی سنگین و حدودا ۱۸۰میلیاردتومانی به آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین آبی‌پوشان با مشکلات مالی شدید روبه‌روست و در این راه چشم‌انتظار همراهی دولت است تا در تأمین منابع ارزی این باشگاه را کمک کند.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که عصر جمعه برای شرکت در مراسم افتتاح نخستین دوره جام نوروز در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، در مواجهه با خبرنگاران که در مورد درخواست کمک باشگاه استقلال سؤال پرسیدند، گفت: به طور کلی تصمیم دولت کمک به باشگاه‌های ورزشی به‌طور عام است نه به‌صورت خاص. امیدوارم مشکلات باشگاه‌ها برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به فرصت اندک باشگاه استقلال چه کمکی به این باشگاه خواهد شد؟ اظهار داشت: خود مدیران باشگاه‌ها باید در این زمینه اقدام کنند، اما ما نیز کمک خواهیم کرد که مشکل برطرف شود.

معاون اول رئیس جمهور در این مورد خاطر نشان کرد: باید کمک‌شان کرد، حتماً درست می‌شود. البته فی نفسه دولت نمی‌تواند کمک کند، اما باید به شکلی کمک کنیم که مشکلات برطرف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اجرای پروژه های عمرانی در کل کشور رو متوقف کنید و دسته گلهای دو تیم زاغارت رو از آب بگیرین. از مسئولین بی کفایت انتظار دیگه ای نمیره .
الان یک پرونده دیده برای دخالت دولت در فوتبال درست می شه واقعاً جای تاسف داره !!! به هر شکلی باشه دخالت دولت هست!!!
فکر کنم منظورش این بوده که هواداران به همرته اعضای دولت در خلوت خود گریه کنند و از خدا بخواهند استراماچونی از طلبش صرف نظر کند.
دولت باید به باشگاه های دولتی پرسپولیس و استقلال کمک کند واگر نمی تواند باید دست از سر این باشگاه ها بردارد. اموال و دارائی های باشگاه استقلال را که مصادره کرده و یا واگذار کرده اند پس بدهید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار