بازدید 3603

شب جهنمی رونالدو با شکست در خانه الاتحاد

کد خبر: ۱۱۶۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 10 March 2023

کریس رونالدو در شبی نفرین شده با پیراهن النصر، هم به الاتحاد باخت و هم صدر جدول را از دست داد و هم با فریاد تشویق لیونل مسی ، خشمگین شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ الاتحاد بامداد امروز با تک گل رومارینیو، مهاجم برزیلی خود در دقیقه 80 برابر النصر پیروز شد تا با 47 امتیاز به صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان صعود کند و النصر با 46 امتیاز در رده دوم قرار بگیرد.

یکی از نکات جالب این بازی، تقابل نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد، با کریستیانو رونالدو، مهاجم النصر بود. این دومین تقابل این دو هموطن پس از دیدار دو تیم در سوپر کاپ عربستان بود و جالب‌تر اینکه رونالدو در هر دو دیدار شکست خورده است.

این مسئله باعث شد تا روزنامه‌های پرتغالی به بازتاب پیروزی نونو برابر رونالدو بپردازند و از آن به عنوان ال‌کلاسیکوی عربستان یاد کنند. روزنامه «آبولا» در این باره نوشت: الاتحاد با هدایت نونو سانتو، النصر را با حضور کریستیانو رونالدو شکست داد.

البته رونالدو در این دیدار چندان قوی ظاهر نشد و تنها در دقیقه 92 روی یک شوت، فرصت گلزنی داشت که دروازه‌بان برزیلی، الاتحاد به خوبی ضربه این فوق ستاره پرتغالی را مهار کرد.

رونالدو بعد از این شکست چهره‌ای عصبانی داشت و کلماتی را زیر لب زمزمه می‌کرد، اما پس از ساعاتی خطاب به هواداران النصر در توییتر نوشت: ما از نتیجه ناامید هستیم، اما همچنان روی ادامه فصل و مسابقات آینده تمرکز می‌کنیم. از شما هواداران النصر برای حمایتی که از ما داشتید متشکرم و می‌دانیم که می‌توانیم در آینده هم روی شما حساب کنیم.

البته الاتحاد در شرایطی به پیروزی رسید که چند مسئله تاثیر زیادی روی موفقیت این تیم داشت؛ از جمله دفاع مستحکم الاتحاد با حضور احمد حجازی مصری و دروازه‌بان پرقدرتی به نام گروهه که باعث شده‌اند این تیم برای هفتمین مسابقه متوالی کلین‌شیت کند و در 20 بازی گذشته هم تنها 6 گل دریافت کند.

همچنین سبک بازی نونو سانتو و حضور 57 هزار هوادار الاتحاد و درخشش رومارینیو که در‌ مدت زمان حضورش در این تیم، هشت گل وارد دروازه حریفان کرده هم از عوامل دیگر تاثیرگذار در این دو پیروزی بوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار