بازدید 2041

تعرض وزیر صهیونیستی به مسجد ابراهیمی در الخلیل

وزیر تندرو صهیونیستی به مسجد ابراهیمی در الخلیل تعرض کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 10 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزیر امور قدس و میراث یهود در کابینه تندرو رژیم صهیونیستی تحت تدابیر شدید امنیتی به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل تعرض کرد.

خبرگزاری وفا به نقل از غسان الرجبی مدیر مسجد ابراهیمی تصریح کرد که همزمان با تعرض «عمیحای الیاهو» وزیر تندرو اسرائیلی به این مسجد، شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی در داخل و محوطه‌های اطراف مسجد مستقر شده بودند.

الرجبی عنوان کرد که تعرض این وزیر اسرائیلی به مسجد ابراهیمی، بیانگر نیات شوم دولت تندرو و راست‌گرای رژیم صهیونیستی در زمینه تشدید تجاوزات علیه ملت و مقدسات فلسطین است.

الیاهو یکی از اعضای حزب قدرت یهودی به رهبری ایتمار بن غفیر وزیر تندرو صهیونیستی است.

در خبر دیگر مربوط به فلسطین اینکه ده‌ها شهرک نشین صهیونیست صبح امروز از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش برده و در محوطه این مسجد آئین تلمودی به جا آوردند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست قایق‌های صیادهای فلسطینی را هدف قرار دادند و ۴ نفر از آنها را زخمی کردند.

گفتنی است، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

همچنین به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، سه فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به خودروی آنها در شهرک «جبع» در جنوب جنین به شهادت رسیدند.

بر همین اساس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که خون فلسطینیانی که در جنین ریخته شد آتشی برای شعله ورتر شدن مقاومت در کرانه باختری خواهد بود. خون شهدا هدر نخواهد رفت و مردم ما و مقاومت به جنایت اشغالگران پاسخ خواهند داد.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که جنایت‌های بی وقفه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست مانع مقاومت فلسطینیان در سرتاسر کرانه باختری نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی