بازدید 2477
۱

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

سالانه افراد زیادی به راه‌اندازی صفحه اینترنتی اقدام می‌کنند. این صفحه نماینده بیست و چهار ساعته آن‌ها در اینترنت است. به عبارت دیگر مخاطبان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند ارتباط برقرار کرده و خدمات مورد نظر را دریافت کنند. فروشگاه‌ اینترنتی یکی از مهم‌ترین انواع وب سایت‌ها است. سایت‌هایی که روز به روز مخاطبان بیش‌تری پیدا می‌کنند. فروشگاه اینترنتی چیست؟ آیا راه‌اندازی چنین صفحه‌ای لازم است؟ برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره فروشگاه‌های اینترنتی تا پایان مقاله همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 07 March 2023

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

منظور از فروشگاه اینترنتی چیست؟

همیشه قبل از اقدام به انجام هر کاری پرسش‌هایی به ذهن خطور می‌کند. با تحلیل سوالات و یافتن پاسخ‌ها می‌توان با خیالی آسوده‌تر کارها را انجام داد. برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی نیز همیشه پرسش‌های زیادی ذهن را درگیر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که قبل از ساخت فروشگاه‌های اینترنتی باید از خود پرسید این سوال است: "فروشگاه اینترنتی چیست؟"

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

وب سایت یا فروشگاه اینترنتی صفحه ای برای فروش محصولات است. این صفحه می‌تواند به عنوان شعبه جدیدی از مغازه شما به مشتریان معرفی شود. نحوه کار وب سایت‌های اینترنتی بسیار ساده است. محصولات خود را در سایت درج کنید. مشتریان با جست و جوی محصول کالای مورد نیاز خود را پیدا می کنند. پس از انتخاب رنگ، مدل و نوع محصول از طریق درگاه اینترنتی هزینه خرید کالا و ارسال محصول را می‌پردازند. با ثبت سفارش محصول شما خریداری شده است. تنها کاری که باید انجام دهید رساندن محصول از طریق پیک یا پست به مشتری است.

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

پاسخ پرسش اول خود را یافتید. دانستید که فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه کار می‌کند. دومین سوالی که به ذهن می‌رسد پرسش درباره دلایل انجام کار است. چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ آیا انجام این کار واقعا ضروری است؟ همان طور که می‌دانید راه‌اندازی وب سایت فروشگاهی بدون هزینه نیست. بنابراین باید دلایل محکمی برای ساخت سایت داشته باشیم. دلایل بی‌شماری برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارند. در ادامه شما را با این دلایل آشنا می‌کنیم.

آغاز کسب و کار

قطعا ورود به بازار کسب و کار آسان نیست. افراد زیادی در زمینه‌های مختلف چون فروش لباس، محصولات غذایی، کالاهای دیجیتال و... در حال فعالیت هستند‌. بعضی از آن‌ها سابقه طولانی دارند و مردم زیادی آن‌ها را می‌شناسند. رقابت با این افراد بسیار سخت است. افراد مبتدی و تازه‌کار مخاطبی ندارند. کسی آن‌ها را نمی‌شناسد. تجربه کمی دارند. برای همین ممکن است سود قابل توجهی در راه‌اندازه مغازه به دست نیاورند. گاهی نیز علیرغم تلاش و هزینه زیاد کاملا شکست می‌خورند و به اصطلاح ورشکسته می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی چیست؟ فروشگاه اینترنتی مکانی برای رقابت آسان‌تر است. در این محل با تولید محتوای منظم و ارائه محصولات باکیفیت می‌توانید کار خود را با هزینه کم‌تری استارت بزنید. وب سایت فروشگاهی مکانی امن برای آغاز کسب و کار و معرفی برند به دیگران است.

برای ساخت وب سایت فروشگاهی می‌توانید از لینک درج شده روبرو استفاده کنید: portal.ir/ecommerce

توسعه کسب و کار

وب سایت اینترنتی فقط برای تازه‌کاران نیست. داشتن صفحه اینترنتی اقدامی اساسی برای توسعه کسب و کار است. امروزه راه‌اندازی صفحه‌ای در اینترنت به امری ضروری تبدیل شده است. حتی اگر سال‌های زیادی به صورت سنتی فعالیت می‌کنید، باید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. چراکه امروزه استفاده از اینترنت رواج زیادی پیدا کرده است.

برای داشتن مشتریان جدید ناچار به راه‌اندازی صفحه اینترنتی و معرفی برند خود به مخاطبان جدید هستید. با این کار علاوه بر یافتن مشتریان جدید می‌توانید مشتریان قدیمی خود را نیز به شعبه اینترنتی خود هدایت کنید. فروشگاه اینترنتی چیست؟ این صفحه مکانی برای داشتن مشتریان بالقوه است. علاقه به خرید اینترنتی روز به روز بیش‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید همچنان در حرفه خود برند باشید، حتما سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید.

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

راه‌اندازی شعبه سراسری

مهم نیست در چه شاخه‌ای فعالیت می‌کنید. پس از یافتن مشتری و یادگیری کار قطعا به فکر سوددهی بیش‌تر می‌افتید. انجام این کار در گذشته با زدن شعبه جدیدی از مغازه ممکن بود. فروشگاه اینترنتی چیست؟ وب سایت فروشگاهی روشی نو و بی‌نظیر برای داشتن شعبه جدید است. انجام این کار نسبت به روش‌های سنتی مزایای زیادی دارد.

فرض کنید در زمینه فروش کنتاکتور فعالیت می‌کنید. برای زدن شعبه به روش سنتی ابتدا باید محل آن را مشخص کنید. این مکان می‌تواند در شهر شما باشد. شاید هم تصمیم بگیرید در شهر یا استانی دیگر مغازه خود را راه‌اندازی کنید. قطعا نیاز دارید به صورت حضوری مغازه جدید را ببینید. با توجه به بودجه خود و پس از رفت و آمدهای بسیار مغازه جدید را خریداری یا اجاره می‌کنید.

پس از انجام این کار نوبت به جذب نیرو می‌رسد. قطعا خودتان نمی‌توانید انجام کار را بر عهده بگیرید. چرا که وظایف مغازه اصلی بر عهده شما است. بنابراین لازم است فرد جدیدی را به کار بگیرید. این شخص باید علاوه بر آشنایی با محصولات شما در زمینه فروش تخصص داشته باشد تا بتواند وظایف را به خوبی انجام دهد. گذشته از آن شخص انتخاب شده باید مطمئن و قابل اعتماد باشد چون قرار است سرمایه شما را نزد خود نگه دارد. در نهایت پس از انجام تمام این کارها مغازه شما می‌تواند تنها به یک شهر خدمات برساند.

وب سایت اینترنتی شعبه سراسری است. مشتریان شما مختص به شهر خاصی نیستند. هر شخصی در هر جای کشور زندگی می‌کند قادر است کالای مورد نیاز خود را از شما بخرد. بنابراین سوددهی شما چند برابر خواهد شد. با فروشگاه اینترنتی می‌توانید در هر شهر، استان و حتی روستاها و مناطق دورافتاده شعبه داشته باشید. ساخت فروشگاه از آنچه فکر می‌کنید راحت‌تر است. با پرتال می‌توانید سایت خود را طراحی کنید. برای شروع از این لینک استفاده کنید. http://Portal.ir

کلام آخر

در این مقاله به طور مفصل به این سوال پاسخ دادیم. اگر پس از مطالعه مقاله به طراحی سایت فروشگاهی علاقه‌مند شدید، می‌توانید سایت خود را از طریق پرتال بسازید. وب سایت پرتال این امکان را به شما می‌دهد که خودتان صفر تا صد فرآیند طراحی را بدون نیاز به علم کدنویسی انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از سایر صفحات سایت بازدید کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بیخودی جوان ها را به فروش اینترنتی امیدوار نکنید....کار بسیار وقت گیر و دشوار و پر از مشکل است ... درآمد هم بسیار کم و به سختی ... ناامید نمیکنم ولی اصلا دچار توهم نشوید.

مخصوصا با رقابت بسیار سنگین و قیمت های کم و سود پایین و اعصاب خوردی با همه از تامین کننده تا پیک و مشتری و پست و و و و
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی