بازدید 2031

عملیات تیراندازی نیروهای فلسطینی در غرب سلفیت

عملیات تیراندازی در غرب سلفیت علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰ 06 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اخبار اولیه از وقوع عملیات تیراندازی در نزدیکی تقاطع یاکر در غرب سلفیت حکایت دارد.

این شبکه مدعی شد که ظاهراً در جریان این تیراندازی به کسی آسیبی نرسیده است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد خودروی یک شهرک‌نشین اسرائیلی در تقاطع شهرک یاکر در مجاورت شهرک دیراستیا در شمال غرب سلفیت هدف تیراندازی قرار گرفته اما کسی در این حادثه آسیبی ندیده است.

از سوی دیگر شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محل تیراندازی حاضر شده و در جست و جوی مجری عملیات هستند.

مرکز فلسطینی معطی با انتشار گزارشی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۲۴ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رخ داده است.

از بین این عملیات‌ها چهار مورد عملیات تیراندازی، یک عملیات پرتاب بمب دست ساز و دو مورد پرتاب کوکتل مولوتوف بوده است.

همچنین در یکی از این عملیات‌ها یک مقر ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری با استفاده از وسایل آتش زا هدف قرار گرفته و طعمه حریق شد.

همچنین در جریان عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در دو عملیات پرتاب سنگ، آسیب‌هایی جدی به خودروی حامل شهرک نشینان صهیونیست وارد آمده است.

۱۱ مواجهه جوانان فلسطینی با یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست از جمله دیگر عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان طی ۲۴ ساعت اخیر بوده است.

از مهمترین عملیات‌های ۲۴ ساعت گذشته، سه عملیات تیراندازی به سوی تجمع نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق قباطیه، اردوگاه جنین (در شهر جنین) و شهرک صهیونیست نشین حجای در الخلیل بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی