بازدید 4632

پرسپولیس در تبریز انتقام می‌گیرد یا دبل می‌شود؟

کد خبر: ۱۱۶۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 05 March 2023

تقابل دو تیم مدعی تراکتور و پرسپولیس در حالی امروز در تبریز برگزار می‌شود که می‌تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمان فصل جاری لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس 42 امتیازی با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در رتبه دوم قرار دارد و کوچکترین لغزش سرخپوشان تهرانی ممکن است این تیم را از صدرنشینی و قهرمانی در پایان فصل دور کند.

شاگردان گل‌محمدی که چند هفته‌ای با افت روبه‌رو شده و صدر جدول را هم به حریف اصفهانی‌اش واگذار کرده بودند، پس از حذف سپاهان در جام حذفی و پیروزی پرگل هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند و برای تحقق دو هدف بزرگ در تبریز مقابل تراکتور قرار می‌گیرند.

سرخپوشان ابتدا می‌خواهند شکست بازی رفت در ورزشگاه آزادی را جبران کنند و از تراکتور انتقام بگیرند و بعد از آن هم برای رقابت با سپاهان در کورس قهرمانی نیاز شدید به 3 امتیاز بازی امروز دارند، اما با توجه به شرایط تراکتور؛ پرسپولیس کار سختی برای تحقق اهدافش در تبریز دارد. 

تراکتور در حال حاضر 36 امتیازی است و در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. این تیم در پنج هفته گذشته 3 برد و 2 تساوی به دست آورده و هفته گذشته در آبادان صنعت نفت را در خانه سه بر یک شکست داد تا با روحیه‌ای مضاعف از پرسپولیس پذیرایی کند. این تیم پس از آمدن پاکو خمس کاملاً متحول شده و فوتبال روبه‌جلویی را به نمایش می‌گذارد و به لحاظ آمار گلزنی با 27 گل زده جزو تیم‌های موفق لیگ در امر گلزنی بوده است.

هر دو تیم غایبانی در این مسابقه دارند، تراکتور مهدی هاشم‌نژاد و هادی محمدی را به دلیل محرومیت و پرسپولیس هم سعید صادقی و شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. این بازی که با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، برای دیگر تیم‌های مدعی نیز حائز اهمیت است و استقلال و سپاهان هم به دنبال توقف پرسپولیس هستند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار