بازدید 20012
۵

تاج از گزینه های داخلی تیم ملی عذرخواهی کرد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آنها مطرح شد و دلخوری‌هایی به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم.د
کد خبر: ۱۱۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 03 March 2023
تاج از گزینه های داخلی تیم ملی عذرخواهی کرد

 

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور مهدی تاج رییس و مهدی محمد نبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست ابتدا محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اهمیت و گستره فوتبال در سراسر جهان از این رشته به عنوان پدیده ای یاد کرد که علاوه موقعیت رفیع ورزشی، عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی را نیز تحت تاثیر قرار داده است. وی همچنین از فوتبال به عنوان ابزار قدرتمندی یاد کرد که توانسته توجه جوامع مختلف دنیا را بسوی خود معطوف کند.

در ادامه جلسه،  اعضای کارگروه ورزش مباحثی چون لزوم تعین تکلیف سرمربی تیم ملی، روزآمد کردن کارکرد کمیته های تخصصی، ایجاد تحول در ساختار اداری و عملیاتی فدراسیون، تنظیم منشور حقوق هواداری، حمایت و نظارت بر فعالیت های باشگاهها، تشکیل اتاق فکر در فدراسیون، نظارت و دقت بیشتر بر قرارداد مربیان خارجی، ارائه بسته فرهنگی، متناسب با فضای فعلی فوتبال، چگونگی برخورد با ناهنجاری های این ورزش و مسائل مختلف دیگر را مطرح کردند. 

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال سخنران نهایی این نشست بود که با اشاره به مباحث مطرح شده و نقطه نظرات اعضای کارگروه حزب موتلفه، حضور خود در این جلسه را فرصت مغتنم شمرد که طی آن هم توفیق دیدار با کارشناسان با سابقه و اصحاب رسانه  فراهم شد و هم این امکان به وجود آمد تا از نزدیک در جریان دغدغه‌های جمعی از چهره‌های دلسوز ورزش و فوتبال قرارگیرد. ایشان همچنین با ذکر خاطره و یاد کرد از شادروان علی اکبر پرورش از پیشگامان موتلفه اسلامی از این تشکیلات به عنوان حزبی ریشه دار نظام یاد کرد.

*در این هفته سرمربی تیم ملی مشخص می شود

مهدی تاج در ادامه با اشاره به برخی ابهامات در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ما در فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و جلسه مهمی با اعضای هیات رییسه داشتیم که در آنجا تصمیم گرفته شد طی همین هفته، فرد مورد نظر را معرفی کنیم. ترجیح ما این است که یک چهره شاخص داخلی را برای هدایت تیم ملی انتخاب معرفی کنیم به شرطی که این مربی بتواند با  نظم و انضباط کامل امور محوله را به انجام برساند.

*از مربیان دخلی نامزد برای حضور در تیم ملی فوتبال عذرخواهی می‌کنم

وی افزود: فردی که واجد شرایط، توانمند و دارای کارنامه قابل قبول باشد. با این وجود موضوع مربی خارجی هم هنوز مطرح است و نهایتا ما تا بیستم اسفندماه سرمربی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد. در اینجا جا دارد از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آنها مطرح شد و دلخوری هایی به وجود آمد عذرخواهی کنم.

*نمی خواستیم باعث دلخوری مربیان داخلی شویم

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بدیهی است هدف ما این نبود که موجبات دلخوری کسی فراهم شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
چون مربیان خارجی دور ریها بیشتر میخورند چون به دلار هستش ورقمش بالا وبیشترهست
فوتبال ایران که شما را قبول ندارد جناب تاج تاراج کن بیت المال
صبر کن بعد ا ز بازی های آسیایی سرمربی انتخاب کن برای سال بعدش تیم ملی را بدون سرمربی بفرست مثل نتایج کی روش نتیجه می گیرد شاید خیلی بهتر
خوب زیر دست پات خوردشون کردی حالا عذر خواهی میکنی باید ازش شکایت بشه دید مربیان خارجی بیشتر واسش سود دارن جیبش را گشاد دوخته بود تاج حکایت کیروش
مافیا . پول شوی . اختلاس گر . پرونده‌ویلموس این پولو کی داد اخر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان