اعلام وصول سوالات نمایندگان مجلس از ۴ وزیر

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای  آموزش و پرورش، نیرو و امور اقتصادی اعلام وصول کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ 02 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد رشیدی در جریان جلسه علنی امروز ( پنجشنبه) مجلس شورای اسلامی، سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای کابینه را به شرح زیر اعلام وصول کرد:

سوال ملی معین الدین سعیدی نماینده چابهار از وزیر آموزش و پرورش در خصوص بی توجهی به شرایط شغلی و معیشتی معلمان خرید خدمات آموزشی

دو سوال ملی فاطمه مقصودی نماینده بروجرد و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت انتصاب افراد ناکارآمد و باتوجه به تصویب تاثیر معدل دبیرستان در پذیرش دانشگاه ها، آموزش و پرورش چه برنامه ای برای سنجش یکسان و عادلانه دارد؟

سوال ملی رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد از وزیر نیرو در خصوص علت عدم اقدام لازم برای شروع عملیات ساخت نیروگاه برای تامین برق مورد نیاز مردم

سوال ملی محمد حسن آصفری نماینده اراک و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر نیرو در خصوص اینکه چرا وزارت نیرو اقدامی برای فیلتراسیون نمودن نیروگاه های برق جهت جلوگیری از آلودگی هوا به عمل نمی آورد؟

سوال ملی زهرا شیخی نماینده اصفهان و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص توضیح راهکارهای عملیاتی برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم؟

سوال ملی محمد وحیدی نماینده بجنورد از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت عدم توانایی در حفظ ارزش پول ملی و کنترل بازار ارز؟

سوال ملی علی اکبر کریمی نماینده اراک از وزیر نفت در خصوص علت بهره برداری زودهنگام و خسارت بار از خط لوله نفت گوره جاسک؟

سوال ملی زهره الهیان نماینده تهران از وزیر امور اقتصاودی و دارایی در خصوص علت آشفتگی بازار ارز و عدم نظارت و کنترل قیمت کالاها و خدمات؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل