بازدید 2061

نهمین گردهمایی مؤسسه‌های فعال در آموزش زبان فارسی

نهمین گردهمایی مؤسسه‌ها و نهادهای فعال حوزه آموزش زبان و ادبیات فارسی در جهان از سوی بنیاد سعدی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سه شنبه نهم اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 27 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، در این همایش یک روزه که از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ بعدازظهر در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود، رئیس بنیاد سعدی، رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان و مدیران و معاونانی از وزارت امورخارجه، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه ها و مراکز آزفا به همراه استادان این حوزه در بخش افتتاحیه و رونمایی از جدیدترین محصولات بنیاد سعدی، امضا تفاهم نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور خواهند داشت.

در این همایش همچون سالهای گذشته، دو نشست تخصصی برگزار می‌شود؛ نشست نخست با موضوع «بین المللی سازی آموزش عالی و جایگاه آموزش زبان فارسی» به دبیری شهروز فلاحت پیشه، معاون امور بین‌الملل بنیاد سعدی و نشست دوم با موضوع «تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی» به دبیری امیر زندمقدم، معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی و با حضور معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و برخی از دستگاه های دولتی و خصوصی مرتبط تشکیل می شود و اقدامات دستگاه‌های دولتی مسئول، سیاست‌گذاری‌های کلان آموزشی، هم‌افزایی بین دستگاه‌ها، مخاطبان غیر ایرانی و ایرانیان خارج از کشور و پیشنهادات اجرایی بررسی می‌شود.

در این همایش مراسم یادبودی از استاد فقید، مرحوم دکتر حسن ذوالفقاری نیز برگزار می شود و همچنین از رضامراد صحرایی، معاون پیشین آموزش و پژوهش بنیاد سعدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

در پایان همایش نیز با حضور رئیس بنیاد سعدی، جمع‌بندی دستاوردهای این همایش و تعیین سیاست‌های کلی برای دهمین گردهمایی سالانه متولیان زبان فارسی انجام خواهد شد.

در حاشیه این گردهمایی نمایشگاه معرفی آثار منتشره بنیاد سعدی و دیگر مؤسسه‌های فعال در آموزش زبان و ادبیات فارسی در جهان برگزار می‌شود و نیز سامانه های مجازی آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی به صورت برخط به نمایش گذاشته می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی