تحلیل تکنیکال شاخص کل و هم وزن ۷ اسفند ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی روند شاخص کل و شاخص کل هموزن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو شاخص در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 26 February 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تحلیلگر: یاور صالحی | امروز قصد داریم تا به بررسی روند شاخص کل و شاخص کل هموزن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو شاخص در روزهای آینده بورس است..

تحلیل تکنیکال شاخص کل ۷ اسفند ۱۴۰۱

 تحلیل تکنیکال شاخص کل و هم وزن ۷ اسفند ۱۴۰۱ | سقف قبلی در دسترس؟
شاخص کل پس ثبت قله تاریخی ۲.۱۰۰.۰۰۰ در مرداد ۱۳۹۹ وارد فاز نزولی شد و پس از ریزش تا محدوده ۱.۱۰۰.۰۰۰ و ثبت کف قیمتی روند صعودی خود را در قالب کانال صعودی آغاز کرد. همانطور که مشاهده می‌شود شاخص کل بهمن ۱۴۰۱ و در آخرین برخورد که سقف کانال صعودی واکنش اصلاحی به سطح حمایتی در ۱.۵۲۰.۰۰۰ داشته و پولبک خود را نسبت به این سطح کامل کرده است. در حال حاضر شاخص کل با یک روند پر قدرت در حال عبور از سقف کانال صعودی بوده و اولین هدف شاخص کل را می‌توان ۱.۸۵۰.۰۰۰ دانست. با توجه به عبور پر قدرت از سقف کانال صعودی، انتظار می‌روند شاخص کل در کوتاه مدت به هدف دوم قیمتی خود در ۲.۱۰۰.۰۰۰ نیز برسد. سطوح مقاومت مشخص شده در صورت اصلاح می‌توانند نقش حمایتی برای شاخص کل داشته باشند.

تحلیل تکنیکال شاخص کل هموزن ۷ اسفند ۱۴۰۱

 تحلیل تکنیکال شاخص کل و هم وزن ۷ اسفند ۱۴۰۱ | سقف قبلی در دسترس؟
شاخص کل هم وزن نیز به طور تقریبی مسیری مشابه شاخص کل را طی کرده است. شاخص هم وزن در مرداد ۱۴۰۱ به سقف مقاومتی قله تاریخی خود برخورد کرده و با واکنش اصلاحی به این سطح و پولبک به سطح حمایتی مشخص شده در ۵۲۴.۰۰۰ به مسیر صعودی خود برگشته است. با توجه به شکل روند انتظار می‌رود شاخص هم وزن از سقف تاریخی خود عبور کرده و هدف این شاخص را می‌توان سقف کانال صعودی خود، حوالی ۶۴۰.۰۰۰ در نظر گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار