بازدید 9194

ناتوانی در کنترل خشم رنگ خون گرفت

کد خبر: ۱۱۶۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ 25 February 2023

عامل قتل جوان23ساله در یک نزاع خونین، در کمتر از یک ساعت به دام افتاد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: به دنبال  اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از شهرک های حاشیه شهر کرمان،  بلافاصله  عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ مهدی پورامینایی ادامه داد: با حضور ماموران در محل وقوع جرم و در بررسی های اولیه مشخص شد دو  جوان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند که در این میان یکی از طرف های  دعوا هدف اصابت ضربات مرگبار  چاقوی طرف دیگر قرار گرفته و به شدت  مجروح  شده است.  این مسئول انتظامی  با اشاره به انتقال  مجروح این حادثه  به مرکز درمانی، اظهار کرد: این فرد به علت شدت جراحات واردشده روی تخت بیمارستان جان باخت.

وی گفت: با حضور به موقع  نیروهای کلانتری19و پیگیری های صورت گرفته عامل این قتل در کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم  دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.  

سرهنگ پورامینایی در پایان با اشاره به وقوع چند فقره  قتل دیگر در ماه های اخیر در نقاط مختلف شهر کرمان تصریح کرد: همان طور که بارها بر کنترل خشم و نداشتن حمل سلاح سرد تاکید کرده ایم علت  وقوع بیشتر قتل های اخیر همین دو مورد بوده است که جا دارد ضمن دوری از موقعیت های بروز تنش و نزاع، همواره از روی منطق و با دوراندیشی با مسائل روبه رو شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی