بازدید 3227

آمار خاص هافبک استقلالی با سپاهان!

امید نورافکن رفته رفته در حال تبدیل به یکی از اسطوره‌های تیم فوتبال سپاهان است.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 24 February 2023

به گزارش تابناک، در ابتدای لیگ نوزدهم بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت طلایی‌پوشان برای تقویت تیمش یکی از خریدهایش را به امید نورافکن اختصاص داد و این بازیکن را پس از یک فصل حضور ناموفق در شالروآ راضی به حضور در اصفهان کرد.

از آن زمان تاکنون امید نورافکن تبدیل به یکی از بازیکنان شاخص سپاهان و همینطور لیگ برتر شده و اگرچه طی این مدت پیشنهادهای متفاوتی دریافت کرده و زمزمه‌های زیادی پیرامون جدایی‌اش مطرح شده، اما درنهایت و در شرایطی که تصور می‌شده از اردوی طلایی‌پوشان به مقصد یک تیم اروپایی یا استقلال و پرسپولیس جدا شود، تصمیم به تمدید قراداد گرفته و همین 25 روز پیش هم بار دیگر این اتفاق تکرار شد و نورافکن قرارداد خود را تا سال 1404 با سپاهان تمدید کرد.

نورافکن حالا رفته رفته در حال تبدیل شدن به یکی از بازیکنان شاخص تاریخ تیم فوتبال و باشگاه است و در این مسیر هر چه جلوتر رفته محبوبیتش نیز نزد هواداران تیم افزایش پیدا کرده است. او در مصاف برابر ذوب‌آهن صدمین بازی خود را با پیراهن سپاهان تجربه کرد و در دیدار جام حذفی نیز برابر پرسپولیس صد و یکمین حضور خود را در تمام بازی‌ها با پیراهن این تیم تجربه کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل