بازدید 10146
۱
ژاوی فقط دنبال جام های داخلی

منچستر، بارسلونای کهکشانی را از لیگ اروپا هم حذف کرد

کد خبر: ۱۱۶۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 24 February 2023

بارسلونای پرستاره ژاوی، از لیگ اروپا هم حذف شد و به هیچ جام اروپایی نرسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ادامه بازی‌های دور برگشت از پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) چهار بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین بازی تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد بارسلونا را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا با توجه به تساوی 2-2 بازی رفت، در مجموع با نتیجه 4 بر 3 بر حریف اسپانیایی غلبه و به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

منچستر، بارسلونای کهکشانی را از لیگ اروپا هم حذف کرد

در این بازی ابتدا بارسلونا توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی به گل رسید، اما در ادامه فرد در دقیقه 47 و آنتونی در دقیقه 73 ورق را به سود منچستری‌ها برگرداندند.

در بازی همزمان تیم فوتبال رم ایتالیا میهمانش سالزبورگ اتریش با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت و ضمن جبران شکست یک بر صفر دور رفت، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. گل‌های این بازی را آندره‌آ بلوتی در دقیقه 33 و پائولو دیبالا در دقیقه 40 به ثمر رساندند.

آژاکس آمستردام اما دیگر ناکام بزرگ این مرحله بود، چرا که با نتیجه 3 بر یک به میزبان خود یونیون برلین آلمان باخت و در مجموع نیز با همین نتیجه شکست را متحمل شد و از صعود باز ماند.

در تنها بازی باقیمانده، نبرد تیم‌‌های رن فرانسه و شاختار اوکراین با برتری یک بر صفر رن در وقت‌‌های معمول همراه بود تا با تکرار نتیجه بازی رفت، دوئل این دو تیم به وقت‌های اضافه کشیده شود.

قرعه‌کشی بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امروز (جمعه) از ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

منچستر، بارسلونای کهکشانی را از لیگ اروپا هم حذف کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عالی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس