بازدید 14060
۷

آخرین سخنرانی سجادی قبل از سقوط بالگرد: جرات تعلیق ورزش ایران را ندارند

کد خبر: ۱۱۶۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ 23 February 2023

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز قبل از سانحه سقوط بالگرد در بافت، در سخنرانی اختتامیه گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه ایران 430 کرسی بین‌المللی در دنیا دارد، اظهار داشت: تعلیق ورزش ایران صحت ندارد و هیچ‌کس هم در دنیا جرأت چنین کاری را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توفیقات کشور ما در ورزش با اعتبار 20 میلیون دلار اتفاق افتاده است، گفت: با این وجود یک کشور، با چشم و هم چشمی یک فوتبالیست می‌آورد و برای آن 200 میلیون یورو هزینه می‌کند که کار بزرگی نیست.

سجادی با ابراز اینکه آنها اگر توانایی دارند با این اعتبارات کار کنند و نتیجه بگیرند، افزود: اینکه از جای دیگر دنیا با هزینه‌های هنگفت ورزشکار بیاورند که کار مهمی نیست.

آخرین سخنرانی سجادی قبل از سقوط بالگرد: جرات تعلیق ورزش ایران را ندارند

وی با بیان اینکه از میزبانی استان کرمان قدردانی می‌کنیم و اقدامات بسیار خوبی در این همایش به میزبانی مردم کرمان انجام شد، گفت: مدیران ورزش و جوانان کشور مدیران آینده سازی در کشور هستند و بدانند که باید از فرصت مدیریتی که در اختیار دارند برای خدمتگزاری به مردم استفاده لازم را ببرند.

وی با بیان اینکه بازی‌های آسیایی یک شاخص ارزیابی است و باید تمام همت و تلاش خود را برای موفقیت در این بازی‌ها بگذاریم، ادامه داد: مدیران استان‌ها باید کشف استعدادهای ورزشی را در اولویت برنامه‌های خود بگذارند و تمرکز وزارت ورزش بر بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و موفقیت در این بازی‌ها است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه باید از قهرمانان ورزشی تجلیل کرد و از ظرفیت و تجربه آنها برای توسعه ورزشی هر استان استفاده کنیم، بیان کرد: 14 هزار هیئت ورزشی در سطح کشور وجود دارد که از این ظرفیت باید برای کشف استعدادها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مردمی بودن و ساده‌زیستی در این دولت اهمیت دارد و مدیر دولت سیزدهم باید همیشه در دسترس مردم و پای کار باشد، گفت: مدیریت دارایی‌ها و مولدسازی برای ما اهمیت دارد و مدیران ورزشی در استان‌ها حتما این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند و تکلیف قانونی آنهاست.

سجادی با ابراز اینکه با واگذاری و اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی مخالف هستیم، افزود: در برخی موارد دیده شده که در مدت اجاره ملک ورزشی فرسوده هم شده و پس دادند.

وی با بیان اینکه شایسته نیست که هیئت‌های ورزشی ما به بهای گزاف سالن اجاره کنند و ما سالن‌های ورزشی را با کمترین قیمت به بخش خصوصی اجاره بدهیم، ادامه داد: خصوصی‌سازی این نیست که آنچه را که خودمان نیاز داریم اجاره بدهیم و بعد خودمان به دنبال کرایه سالن باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مدیران از ظرفیت‌های بودجه در ابعاد مختلف برای توسعه فضاهای ورزشی در کشور استفاده کنند، گفت: خواسته رئیس جمهور، اقتصاد ورزش است بدون آنکه ورزش را برای مردم گران کنیم، از این ظرفیت برای توسعه بهره ببریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
هی بابام هی
کاش این کلمه خدمت گزاری همیشه از ادبیات سیاسی ایران کنار گذاشته شود تا اینقدر روی مخ نباشد
خداوند جملگی افراد حادثه دیده را شفا عنایت دهد.
تفاوت 20 میلیون خرج کردن و 200 میلیون خرج کردن میشه هلیکوپتر داغون و هلیکوپتر سالم که نتیجه اش مشخصه...
یک دستگاه بالگرد مولد ساز از دست رفت
حالا جرات دارند یا نه فعلا بصبر ببینیم بلند میشی یا نه قهرمان اقا حمید بدجور خودت باسیاست در امیختی حیف قهرمانانشالله زودتر بلند بشی اقا حمید
ضایعات ، آهن پاره ، پلاستیک ، هلیکپوتر چپ شده خریداریم...!
قیمت پیشنهادی: بالاتر از قیمت مولد سازی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار