بازدید 9995

جزئیات به کما رفتن بازیکن سابق لیگ برتر

فرشید لک، بازیکن سابق تیم‌های نفت مسجد سلیمان، سایپا و نیروی زمینی تهران بوده که این روزها در کما به سر می‌برد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 23 February 2023

به گزارش تابناک، فرشید گودرزی از همراهان فرشید لک در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت بازیکن سابق لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فرشید لک از جمعه هفته گذشته تاکنون در کما به سر می‌برد و بر اساس اعلام پزشک، سطح هوشیاری شماره ۳ دارد.

وی افزود: با رایزنی عادل فردوسی پور، فرشید قرار است به بیمارستان تخصصی دنا شیراز اعزام شود.

گودرزی در خصوص چگونگی این اتفاق عنوان کرد: ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۲۶ بهمن، به اتفاق فرشید و یکی از همراهان، از یک مغازه در اهواز ساندویچ خوردیم و بعد هم سه قهوه گرفتیم که شبیه گریس شده بود. به صاحب کافه هم گفتم چرا قهوه به این شکل است که در جواب گفت برای رانندگی طولانی مدت و بیدار ماندن مناسب است. 

وی افزود: به فرشید گفتم از این قهوه نخور و خودم هم قهوه را دور ریختم اما ظاهراً بعد از ساندویچ، قهوه را خورده بود.

وی گفت: بعد از خوردن ساندویچ و قهوه برای خرید راهی بندر گناوه شدیم. با اقامت در هتل، ساعت ۳ بامداد بود که فرشید از خواب بیدار شد و گفت سر درد دارم و به همین خاطر به درمانگاه رفتیم و بعد از تزریق سرم مرخص شد و به هتل برگشتیم.

گودرزی تصریح کرد: ساعت ۸ صبح بود که دوباره فرشید گفت سردرد دارم و به همین جهت به بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه رفتیم. پزشک پس از تزریق سرم، اجازه مرخصی داد اما در حین خارج شدن از بیمارستان به یکباره فرشید دچار تشنج شد و وارد بخش احیا شد.

دوست لک می‌گوید: با توجه به کمبود امکانات در بیمارستان، روز پنجشنبه گذشته فرشید را به بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر اعزام کردیم و در حال حاضر هم در بخش آی سی یو بستری است.

گودرزی خاطرنشان کرد: از همه به ویژه اهالی فوتبال می‌خواهیم برای بازگشت سلامتی این جوان دعا کنند تا لک بتواند با به دست آوردن سلامتی خود از کما دربیاید و به شرایط عادی بازگردد.

 فرشید لک، بازیکن سابق تیم‌های نفت مسجد سلیمان، سایپا و نیروی زمینی تهران بوده که این روزها در کما به سر می‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست