بازدید 8098
۳

مسمومیت دوباره ۶۲ دانش آموز در بروجرد

 معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز ۶۲ نفر از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد دچار علائم مسمومیت شدند که همگی ترخیص و تا این لحظه ۱۱ نفر بستری هستند.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 23 February 2023

به گزارش «تابناک»، مسلم مرادی عصر امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه تشکیل شد و ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع ۸۲ دانش‌آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده‌های افراد به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است گفت: بر اساس اعلام اولیه دستگاه‌های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان «احمدیه» برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

مرادی افزود: بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه ادامه دارد و مردم به شایعات توجه نکنند.

وی اظهار داشت: اخبار از طریق روابط عمومی فرمانداری و شورای اطلاع رسانی شهرستان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
به به به این امنیت
الان برای تحقیقات باید سراغ شرایط محیط کلاسها بروند مثل جنس رنگ دیوار ها یا جنس رنگ نیمکت ها جتس رنگ تخته یا وایت برد یا کارکرد صحیح بخاری ها که ایا از مواد مشابه و خاصی جدیدا استفاده شده یا نه
این یعنی چی:
همگی ترخیص و تا این لحظه ۱۱ نفر بستری هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی