بازدید 10719
۱
آیا فوتبال بانوان ایران، مدیر لایق ندارد؟

نایب‌رئیس زنان کشتی و وزنه‌برداری، معاون تاج و فوتبال!

مشخص نیست ویژگی و امتیاز مریم منظمی نسبت به بانوان فعال و متخصص در فوتبال بانوان ایران چیست که بعداز نایب رئیسی فدراسیون‌های کشتی، وزنه‌برداری و آمادگی جسمانی، حالا صاحب همین سمت در فدراسیون ‎فوتبال شده
کد خبر: ۱۱۶۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 22 February 2023

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست نایب رئیسی زنان این فدراسیون معرفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از برکناری شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال به دلیل پرونده‌های قضایی و مالی سنگین، حالا رئیس فدراسیون جانشین وی را طی حکمی رسمی اعلام کرد که در جامعه فوتبال چهره‌ای ناشناس و غریبه است.

با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال و طی حکمی از سوی مهدی تاج، مریم منظمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان و سرپرست کمیته بانوان فدراسیون منصوب شد.

نایب‌رئیس زنان کشتی و وزنه‌برداری، معاون تاج و فوتبال!

مشخص نیست ویژگی و امتیاز مریم منظمی نسبت به بانوان فعال و متخصص در فوتبال بانوان ایران چیست که بعداز نایب رئیسی فدراسیون‌های کشتی، وزنه‌برداری و آمادگی جسمانی، حالا صاحب همین سمت در فدراسیون ‎فوتبال شده است؟! آیا فوتبال به رشته‌های قدرتی شباهتی دارد؟ آیا مدیریت او در پست‌های قبلی خیلی چشمگیر و موفقیت آمیز بوده است؟

پیش از این هم شهره موسوی به عنوان مدیر یک باشگاه فوتبال دسته یکی و به واسطه ثروت نجومی حاصل از شرکت بازاریابی‌اش به این کرسی رسیده بود که در کمترین زمان بخاطر پرونده سنگین اقتصادی، غیب شد و ثمره‌ای برای زنان فوتبال ایران نداشت.

حالا بار دیگر فوتبال از بیرون مدیر زن وارد می‌کند تا بانوان فوتبال ایران سهمی از کرسی مدیریتی شان در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نداشته باشند. 

هنوز پناهندگی چند وزنه‌بردار سرشناس تیم زنان ایران فراموش نشده است و سوابق انتقاد ملی‌پوشان نیز در رسانه‌ها وجود دارد.

رشته کشتی هم تقریبا در بخش بانوان تعطیل است و بعداز دوره رسول خادم، فعالیت قابل ذکر و برجسته‌ای نداشته است!

در حکم رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: «امید است با تلاش مستمر سرکار عالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این امر،شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه مدتهاست چند نفر خانم رفیق معاون بانوان در فدراسیونهای مختلف می چرخند مثلا نایب رییس والیبال و..... نایب رییس جودو بعد دبیر فدراسیون جودو میشود بدون تجربه ورزشی!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی