بازدید 9487
۳

نکونام از بازی با غول سعودی فرار کرد و به ایران برگشت!

کد خبر: ۱۱۶۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ 22 February 2023

جواد نکونام سرمربی مستعفی فولاد منتظر پذیرش استعفایش ننشست و امروز به ایران بازگشت!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با وجود برخی پیش‌بینی‌های خوشبینانه در ابتدای فصل ، فولاد خوزستان به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران به این شکل و با یک بحران و آبروریزی واقعی به دیدار بسیار دشوار مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد درحالی‌که هدایت تیم برعهده حمید رجبی دستیار جواد خواهد بود.

باشگاه فولاد ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای از قبول استعفای جواد نکونام خبر داد. این اتقاق در شرایطی رخ داد که جواد نکونام در اعتراض به ماجراهای رخ داده پس از انتخاب مدیرعامل جدید فولاد و ناهماهنگی‌های پیش آمده صبح امروز اردوی فولاد را در اقدامی جنجالی و غیرمسوولانه ترک کرده بود.

باشگاه فولاد خوزستان با مخارج سنگین و نجومی، تیمی کهکشانی براساس لیست جوادنکونام برای فصل جدید بست اما نتایج این تیم پرستاره شبیه فاجعه بود و گرچه اخیرا بهبود پیدا کرده بود اما کناره‌گیری عجیب نکونام آنهم وسط مسابقات آسیایی، ضربه سهمگینی به پیکر نماینده کشورمان وارد ساخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تیم کهکشانی استقلال و پرسپولیس وسپاهانه که باپول بیت المللی مملکت بازیکن چندی میلیاردی گرفتن پیکه تازی میکنن نه فولاد....فولادباخرج مناسب واین های پایه وزیرساخت عالی بهترین تیم ایران در سطح بین المللیه....نتایج گویاهمه چیزه
الفرار الفرار خون ابی داشتن الفرار الفرار دارد
چرا کل این متن یک طرفه و بر علیه نکونام نوشته شده ؟
حتمی دلیل موجهی داشته !

شما خبر نگار هستین یا خبر ساز ؟؟؟

برخورد بد / عدم همکاری و ...... مسئولین باشگاه هم یه اشاره بهش میکردین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار