بازدید 4589
۹

با استعفای نکونام موافقت شد

استعفای جواد نکونام توسط هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پذیرفته شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 22 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، پس از پیروزی فولاد خوزستان مقابل الفیصلی عربستان، جواد نکونام از سمتش استعفا کرد. پس از چند روز از این اتفاق هیئت مدیره باشگاه فولاد طی بیانیه ای با استعفای او موافقت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به اطلاع می رساند که با توجه به فشارهای وارد شده طی این مدت به هواداران فهیم فولاد و مردم شریف استان قهرمان خوزستان به دلیل استعفای ناگهانی جواد نکونام پس از برتری مقابل تیم دسته اولی الفیصلی عربستان و در آستانه یکی از حساس ترین دیدار های تاریخ باشگاه فولاد و همچنین تلاش هیئت مدیره در جهت حفظ آرامش تیم در خلال این رقابت ها، نهایتاً جلسه ای به منظور بررسی شرایط همکاری برگزار گردید که با توجه به بیان خواسته های غیر منطقی از سوی ایشان در فصل آتی رقابت ها، مخالفت شدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان را به همراه داشت.

لازم به توضیح است که به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های لیگ برتر و برآورده نشدن خواسته های باشگاه، صرفاً سیاست صبر و سکوت هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به خاطر جلوگیری از بروز هرگونه اخلال و حاشیه پیرامون حضور تیم بزرگسالان باشگاه به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در رقابت های آسیایی بوده که متاسفانه برخلاف انتظارت قبلی و امید به اینکه با گرفتن نتیجه در اولین بازی تیم به ریل موفقیت بازگردد، شاهد اوج گرفتن رفتار های غیر حرفه ای با شانه خالی کردن از بار مسئولیت هدایت فنی تیم و ترک شبانه اردوی تیم بدون هماهنگی در یکی از بزنگاه های حساس تاریخ باشگاه فولاد ایران و درخواست های غیرمنطقی با هدف امتیازگیری بودیم.

در پایان از مردم شریف ایران بویژه هواداران متعصب و هم استانی های عزیزمان انتظار داریم در این مقطع همچون گذشته با حمایت و ارسال انرژی های مثبت به تیم شان در آستانه دیدار با تیم الهلال عربستان، ما را در عبور از این شرایط و بازگشت اقتدارِ فولاد به عنوان پرافتخارترین باشگاه فوتبال در خطه جنوب ایران عزیزمان یاری دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
قشنگ معلومه هیات مدیره واسه کسب سود و گرفتن حق جلسات همه چیز رو بندازه گردن نکونام. کلا مدیرا توی این کشور فقط بلدن هزینه مخفی بتراشن واسه سیستم
با این ترفند، می خواهدخودش رو به نیمکت به تیم ملی نزدیک کنه تا کار از این که هست بدتر شود.کدام بازیکن تیم ملی برای جواد تره خُرد می کند؟
آفرین به این جسارت..
موافقم. بی معرفتی محض بود در این لحظه تیم را رها کنه. با اینکه طرفدار فولاد نیستم ولی اینکارش درست نبود. صبر میکردی بعد از بازی با الهلال میرفتی. رزومه خودت رو خراب کردی آقا جواد
برای فرار از باخت مفتضحانه استعفا داد
مربی داخلی ظرقیت نداره
آخر نامردی و به دور از مرام ورزشکاری است خدا نکنه کسی را غرور بگیره البته ایشون بوی مربی تیم ملی گرفته هول شده
وقتی مربیان بی کیفیت خارجی پول های نجومی میگیرند معلوم است انگیزه ای برای کار باقی نمی ماند.
اگر میخواهید نتایج بهتری بگیرید سعی کنید موافقت قلعه نوعی را بگیرید ایشان مربی خوبی هستند هر چند من یک فولادی پرسپولیس هستم
قشنگ معلومه کیسه دوخته برا تیم ملی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان