بازدید 10073

پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت

کد خبر: ۱۱۶۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ 21 February 2023

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از وضعیت کودک سه ساله‌ای که در جریان قصور پزشکی در بیمارستان ابوذر دچار سوختگی شده بود، بازدید و دستورات قضایی برای پیگیری و درمان سریع این کودک را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در تشریح حادثه گفت: این کودک برای عمل آپاندیس در بیمارستان‌ ابوذر اهواز بستری بود، اما در اتاق عمل از ناحیه کمر و پا دچار سوختگی شد که دادستان عمومی و انقلاب اهواز به محض اطلاع از این خبر، در بیمارستان حاضر شد و ضمن عیادت از بیمار و دلجویی از خانواده وی، موضوع را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است، گفت: در راستای ماده ۲ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان این موضوع بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفت و مقرر شد با رعایت مقررات نسبت به بررسی تخلفات صورت گرفته، مقصران حادثه شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد شود.

همچنین پس از این بازدید که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، معاونان وی و رئیس سازمان نظام پزشکی استان انجام شد، طی نشستی وضعیت بهداشت و درمان استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، دستگاه‌های نظارتی در حوزه بهداشت و درمان برای بررسی حادثه مذکور پیگیری‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار