بازدید 3481
۱

جلسه شورای شهر تهران لغو شد

رئیس شورای شهر تهران در مورد وضعیت جلسه امروز شورای شهر تهران که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا تا لحظه انتشار خبر تشکیل نشد، گفت: زمان جلسه گذشت و جلسه امروز تشکیل نمی‌شود و بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به جلسه آینده موکول شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ 21 February 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی چمران با بیان اینکه شب گذشته اصل ردیف‌های بودجه بررسی شد و فرصت اینکه اعضای شورا امروز ردیف‌ها را در شورا بررسی کنند نداشتند، افزود:‌ بر همین اساس امروز بعد ازظهر جلسه هم اندیشی تشکیل خواهد شد و اعضا نظرات خود را اعلام خواهند کرد و در جلسه آتی در هفته آینده بررسی بودجه انجام خواهد شد و در این مدت نیز اعضا فرصت دارند که نسبت به بررسی ردیف‌های بودجه اقدام کنند.

 

چمران اظهار کرد: البته تعدادی از افراد در این جلسه حضور داشتند که من از آنها معذرت خواهی می‌کنم و امیدوارم که ببخشند.

از حواشی جلسه امروز شورای شهر که هنوز تشکیل نشده است

جلسه صد و سی و یکم شورای شهر تهران با حواشی روبرو شد به گونه‌ای که در ابتدا هشت نفر از اعضای شورای شهر در جلسه حضور نیافتند و این مسئله سبب شد که جلسه تا لحظه ارسال این خبر (۱۱ صبح) برگزار نشود. بر این اساس اعضایی همچون اقراریان، امانی، شربیانی، تشکر هاشمی، سوده نجفی، عباسی، شمس احسان و قائمی در ابتدا در این جلسه حضور نیافتند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا جلسه برگزار نشد.

در این میان افرادی همچون احمد صادقی، پرویز سروری، میثم مظفر و حبیب کاشانی با خروج از صحن علنی این شائبه را ایجاد کردند که برای میانجیگری به سراغ اعضای غایبی که گفته می‌شود در اتاق‌هایشان حضور دارند رفته‌اند؛ اما نه از اعضای میانجیگر و نه از اعضای غائب در صحن علنی خبری نیست.

علیرضا نادعلی نیز در سخنانی کوتاه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که علت نیامدن اعضای غایب را نمی‌داند و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آنها به دلیل آنکه تبصره و ردیف‌های بودجه را روز گذشته به آنها تحویل داده‌اند در جلسه حضور نیافتند، گفت: روز گذشته به همه کمیسیون‌ها،‌ ردیف‌ها و تبصره‌ها داده شده است.

ساعت ۱۱:۰۵ امروز مهدی چمران با خلوت کردن صحن علنی شورا گفت: جلسه امروز تشکیل نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
بود و نبودشون مگه فرقی هم داره؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی