بازدید 11254
۴

قطعنامه‌ پارلمان اروپا؛ روسیه از المپیک حذف شود

کد خبر: ۱۱۶۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 18 February 2023

پارلمان اروپا با صدور قطعنامه‌ای خواهان عدم حضور ورزشکاران روسی در المپیک ۲۰۲۴ شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پارلمان اروپا از کشورهای اتحادیه این قاره خواست تا با فشار بر کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) از حضور روسیه در المپیک 2024 جلوگیری کنند.

 

قانون‌گذاران اتحادیه اروپا تصمیم IOC در اجازه دادن به برخی از ورزشکاران روسیه و بلاروس برای شرکت در المپیک 2024 را محکوم کردند. پارلمان اروپا با صدور قطعنامه‌ای اعلام کرد؛ اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با یک پرچم بی‌طرف در تضاد با انزوای همه‌جانبه این کشورها است و توسط هر دو کشور برای اهداف تبلیغاتی استفاده خواهد شد. این تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک یک ننگ برای دنیای ورزش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بقولی به خر زورشان نمی رسد دنبال پالانشان هستند. این نشانه ضعف اروپاست و شکست آنها را میرساند علی رغم سرسپردگی به امریکا کاری پیش نمی برند و روسیه با طولانی کردن جنگ آنها را شریک هزینه های جنگ می کند که امریکا هم این رویه را دوست دارد چون اروپاییهای ضعیف تابع تر خواهند بود. بنظر برای اریکا اروپای شکست خورده و ضعیف شده بهتر از روسیه شکست خورده است.
بی شرفی و گستاخی غربی ها آنقدر زیاده که اگر خودشون هرچقدر هم تهدیدات امنیتی برای شرقی ها ایجاد کنند ( از ایجاد و حمایت از حکام دیکتاتور ضد ایرانی و گروه های تروریستی علیه ایران و سامانه های موشکی علیه ایران و توسعه ناتو تا پشت مرزهای روسیه و حمایت از کشورهای متخاصم و تجزیه طلب علیه چین و ... ) را در جهت امنیت ملی خودشون و متحدانشون تعریف میکنند ولی اگر ایران یا روسیه یا چین از حالت منفعل در بیان و جهت منافع و امنیت کشور و مردمشون کاری انجام بدن ،جیغ و شیون و بلوا و فریاد واویلا سر میدن و از تحریم و قطعنامه و ... گرفته تا کودتا رو در دستور کار قرار میدن(استکباری) .
کلا غربی ها همه دنیا و منافعش رو برای خودشون میخوان ( جهانخواری )
چون جنگ شما چشم رنگی ها هست میشه ننگ! چطور جنگ ما در خاورمیانه باشد مشکلی ندارد؟ گند زده اید به ورزش.. یک مشت استعمارگر، همان جنگ مزخرف شما در جنگ جهانی اول و دوم هم بود که پدردنیا در اورد.. خودتان فانون نوشتین که سیاست از ورزش جدا و دوباره خود مسخره شما شروع کرده اید.
افرین ... بسیار عالی بود ...الان عاشقان پوتین این حرکت رو ناجوانمردانه میدونن...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل