بازدید 16004
تهران بازهم برفی می‌شود

صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان تهران

سازمان مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی، احتمال وزش کولاک در ارتفاعات استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹ 14 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از اواخر وقت روز سه شنبه ۲۵ بهمن سامانه بارشی دیگری وارد استان تهران می‌شود که در بخش شمالی استان برف و در قسمت جنوبی بارش باران به همراه خواهد داشت.

حامد یزدی مهر افزود: این سامانه بارشی در ارتفاعات هم بارش برف و کولاک به‌همراه خواهد داشت که در محور‌های کوهستانی ضمن لغزندگی جاده‌ها باعث کاهش محسوس دید خواهد شد.

بر این اساس مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به کوهنوردان توصیه کرد تا پایان هفته از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

حامد یزدی مهر از شهروندان تهرانی خواست در این مدت از سفر‌های غیرضروری بویژه به مناطق کوهستانی استان خودداری و درصورت ضرورت خودروی خود را با تجهیزات زمستانی ایمن کنند.

خودداری از صعود به ارتفاعات و جابجا نشدن عشایر کوچ رو، مدیریت در مصرف و انتقال منابع انرژی به ویژه گاز و برق، توقف نکردن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاک‌سازی آبرو‌ها و کانال‌های عبور آب درون شهری و پاکسازی دهانه پل‌ها هم توصیه شده است.

سازمان مدیریت بحران استان تهران همچنین بر آماده باش نیرو‌های متخصص شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و سازمان‌های خدمات رسان تاکید کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی