بازدید 6722

بارش سنگین برف در جاده ساوه ـ همدان و اراک ـ بروجرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: هم اکنون بارش شدید و سنگین برف در دو جاده ساوه به همدان و اراک به بروجرد گزارش شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 13 February 2023

به گزارش «تاباک»، «مهرداد جهانی» سحرگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: رانندگان برای تردد در این دو محور باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند در غیراین‌صورت امکان حرکت در این دو محور وجود ندارد.

وی بیان کرد: سایر جاده‌های استان مرکزی با وجود شدت بارش و کولاک توسط گروه‌های راهدای باز است و تردد به سختی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از صبح یکشنبه تا کنون ۱۸ هزار کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی برفروبی شده و چهار هزار تن ماسه و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی در جاده‌ها استفاده شده است.

جهانی افزود: ۳۸۰ نفر از نیروهای راهداری استان مرکزی در قالب ۵۴ اکیپ با استفاده از ۲۲۶ دستگاه خودرو سبک، نیمه سبک و سنگین مشغول باز نگه داشتن محورهای استان هستند.

وی بیان کرد: مردم از تردد غیرضروری در جاده‌های استان مرکزی با توجه به ورود سامانه بارشی خودداری و در صورت تردد خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: مسافران می‌توانند آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های این استان و کشور را از طریق سامانه ۱۴۱ و اپلیکیشن‌ ۱۴۱ کسب کنند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهارهزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار