بازدید 3334

تقدیر رئیس مجلس از حماسه حضور در ۲۲ بهمن

محمدباقر قالیباف از آحاد ملت شریف ایران که با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را دلگرم کردند، تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 12 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، متن پیام محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند؛ همهٔ کسانی که دلسوز ایران هستند و قلبشان برای این آب و خاک و سرافرازی نسل‌های آینده این کشور می‌تپد، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را در تقویم افتخارات ملت ایران ثبت کردند.

پروژهٔ در‌هم‌شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد. ما مسئولان باید به خود یادآور شویم که این حضور حماسی و بی‌نظیر مردم به خاطر ما نیست؛ بلکه برای حراست از اتحاد ملی و حفاظت از استقلال و تضمین امنیت و آرامش این آب و خاک است. مردم سربلند ایران از خون پاک جوانان خود که جان شیرین را فدای سربلندی ایران کردند، مراقبت می‌کنند و نخواهند گذاشت بدخواهان ایران و انقلاب اسلامی، عزت و شرف ملی را در هم بشکنند.

کم‌کاری یا توجیه مشکلات و بی‌توجهی به گلایه‌های به حق مردم، جفا به انقلاب اسلامی است و ما موظفیم با بیشتر و بهتر کارکردن و نشان‌دادن کارآمدی دین در ادارهٔ حکومت، دِین خود را به مردم ادا کنیم.

به سهم خود از آحاد ملت شریف ایران در شهر‌ها و روستا‌ها که با حضور در راهپیمایی امروز دشمنان ایران را ناامید و دوست‌داران ایران را دلگرم کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل