بازدید 2403

توانمندسازی توان داخلی با حمایت بانک"ایران زمین"

بانک"ایران زمین" با ارائه خدمات متنوع در زمینه صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی توانسته گام‌های بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور بردارد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 11 February 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» یکی از مسائلی بیش از گذشته مورد توجه بوده موضوع حمایت از صنایع در جهت ارتقای دانش و توان داخلی بوده است تا جاییکه علاوه بر حوزه‌های مختلف بانک‌های کشور در همین راستا پیشگام بوده و مدام در تلاش بودند که با ارائه تسهیلات گوناگون گره گشای بخش کلیدی صنایع باشند.
براساس این گزارش استفاده از تولیدات داخلی، افزایش تولید و توسعه صادرات کالا و خدمات، تحقق رشد اقتصادی متناسب با اهداف چشم‌انداز، ایجاد اشتغال مولد و کاهش نرخ بیکاری، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تحقق رقابت‌پذیری کالا‌ها و خدمات کشور در سطح بازار‌های داخلی، تلاش برای دستیابی به اقتصاد متنوع و متکی بر منابع دانش و آگاهی، سرمایه انسانی و فناوری نوین، پشتیبانی از کار‌آفرینی، نوآوری و استعداد‌های فنی و پژوهشی، توسعه روستاها، هم‌افزایی و گسترش فعالیت‌های اقتصادی در زمینه‌هایی که دارای مزیت نسبی هستند، که بانک‌های کشور به ویژه "بانک ایران زمین" توجه داشتند.
همچنین با توجه به ظرفیت بالای بنگاه‌های کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال در کشور، رویکرد مجموعه نظام بانکی در راستای حصول به اهداف اقتصادی طی چند سال گذشته بر تقویت تأمین مالی این بنگاه‌ها معطوف بوده است. این موضوع در طرح اصلاح نظام بانکی مورد تأکید بوده و جهت‌گیری طرح اصلاح نظام مالی مطابق استاندارد‌های جهانی، بر انتقال تأمین مالی بنگاه‌های بزرگ به بازار سرمایه و تمرکز بیشتر شبکه بانکی بر تأمین مالی خانوار‌ها و بنگاه‌های کوچک و متوسط است.
از سوی دیگر اقتصادی که متکی بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است و عملیاتی شدن آن در کشور، ضمن به ارمغان آوردن رفاه عمومی و رفع مشکلات معیشتی مردم، باعث جلوگیری از خسارت آفرینی بر پیکره اقتصاد ملی می‌شود. اعمال سیاست‌های حمایتی از سوی دولت و زدودن مقررات و بخشنامه‌های غیر ضروری و حمایت بانک‌ها می‌تواند گامی مؤثر در این زمینه باشد.
براساس این گزارش بانک"ایران زمین" با ارائه خدمات متنوع در زمینه صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی به فراهم بودن شرایط گسترش تعاملات بانکی توانسته گام‌های بلندی را در راستای رفع مشکلات صنایع بردارد به گونه‌ای که بانک ایران زمین همگام با صنایع و سایر فعالان عرصه تولید داخلی در زمینه بالابردن توان داخلی کشور تلاش می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار