بازدید 25186
برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور

شعار «الله اکبر» در سراسر کشور طنین‌انداز شد / رئیسی: برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد

جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ عامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 11 February 2023

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور /رئیس جمهور در سخنرانی ۲۲ بهمن «مطالب قابل توجهی» اعلام می‌کند

 

تابناک _ راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از لحظاتی پیش در تهران و بیش از ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای کشور آغاز شد.

جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تن از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ۱۶۰۰ غرفه در مسیر راهپیمایی در موضوعات مختلف دایر شده که ۱۵۰ غرفه به موضوع جهاد تبیین و ۳۱ غرفه به معرفی اقوام ایرانی اختصاص داده شده است.

مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تهران به سمت خیابان و میدان آزادی و به شرح زیر است:

مسیر شماره ۱: از مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۵: مسجد الجواد (ع)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت‌الله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر (ع)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۸: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی (ره)، تقاطع خیابان کارون، خیابان آذربایجان، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۹: مسجد جامع امام سجاد (ع)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۰: مسجد قمر بنی‌هاشم (ع)، خیابان شهید بختیاری (سی متری جی)، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسول‌اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشکری، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۲: مسجد نظام مافی، بلوار آیت‌الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

رئیس جمهور در سخنرانی ۲۲ بهمن «مطالب قابل توجهی» اعلام می‌کند

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از اعلام مطالب قابل توجه رئیس جمهور در سخنرانی امروز خود در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر انقلاب در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

سپهر خلجی روز شنبه در توییتی نوشت: «امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.»

در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند که طی روزهای گذشته این افراد از زندان‌ آزاد شدند.

حضور پرشور دانش آموزان و نوجوانان در راهپیمایی

دانش آموزان، نوجوانان و دهه هفتادی‌ و هشتادی‌ها در مراسم راهپیمایی امروز حضور پرشوری دارند.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور /رئیس جمهور در سخنرانی ۲۲ بهمن «مطالب قابل توجهی» اعلام می‌کند

نمایش موشک بالستیک سجیل، عماد و پهپادهای شاهد ۱۳۶ و مهاجر ۶ در میدان آزادی تهران

موشک بالستیک سجیل و عماد، پهپاد شاهد ۱۳۶، کروز ضد شناور، نفربر تاکتیکی توفان، نفربر و خودروی تاکتیکی رعد و پهپاد مهاجر ۶ در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش درآمد.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور /رئیس جمهور در سخنرانی ۲۲ بهمن «مطالب قابل توجهی» اعلام می‌کند

اجرای سرود گروه ۱۳۵۷ نفره‌ی دانش‌آموزان دختر در محل حافظیه شیراز

گروه ۱۳۵۷ نفره‌ دانش‌آموزان دختر در حافظیه شیراز به اجرای سرود پرداختند.

تصویر هوایی از راهپیمایی مردم اهواز در ۲۲ بهمن

تصویر هوایی از حضور مردم مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

هوای امروز تهران سرد ولی پاکیزه گزارش شده است.

اجرای سرود «رفیق شهیدم» توسط نوجوانان و جوانان دانش آموز در مسیرهای راهپیمایی، از دیگر برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است.

مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی تهران، با خواندن آیاتی از کلام‌الله مجید توسط یکی از قاریان ممتاز بین‌المللی و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران، آغاز شد و با پرواز بادکنک‌ها و کاغذ‌های رنگی از برج آزادی و انجام جلوه‌های ویژه، سقوط چتربازان نیرو‌های مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه شد.

شعارها و پلاکاردهای جدید مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم ایران با شعارهایی مانند «منافق وطن سوز/ خائن آتش افروز» پاسخ مناسبی به دشمنان داخلی و خارجی استقلال کشور در چهل و چهارمین جشن استقلال ایران دادند.

راهپیمایان در تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعارهایی جدید به ویژه در پاسخ به فتنه‌گران داخلی و خارجی سر دادند و پلاکاردهایی با این مضمون در دست داشتند که در ادامه برخی از این شعارها آمده است:

فتنه‌گر بی ریشه / ایران دمشق نمیشه

منافق وطن سوز / خائن آتش افروز

پرونده‌ی منافق تا بوده اینچنین است / شغل وطن فروشی فخرِ منافقین است

از ما به دشمنان ما خطاب است / ملت ما ملت انقلاب است

یاد امام خمینی پاینده باد / خامنه‌ای رهبر ما زنده باد

از امت اسلامی، رسد به گوش دنیا / نبرد با اسرائیل، نبرد با آمریکا

ما همه سرباز توییم خامنه‌ای / گوش به فرمان توییم خامنه‌ای

بیست و دو بهمن نماد دین است / عامل اتحاد مسلمین است

شیطان پی‌تفرقه ملت است / پاسخ ملت یکصدا وحدت است

ما ذوالفقار حیدریم / فداییان رهبریم

راه سلیمانی ما پاینده‌ست / مرام و مکتبش همیشه زنده‌ست

ملت ما بیدار است / از آمریکا بیزار است

نه سازش، نه تسلیم، پیام ملت ماست / اطاعت از رهبری، ضامن نصرت ماست

جنایت منطقه زیر سر آمریکاست / کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست

سکوت در برابر اهانت / خیانت است خیانت

هر کس به قرآن می‌کند اهانت / آمریکا از او می‌کند حمایت

جوان هشتادی ما غیور است / مطیع امر رهبر و صبور است

تصویر هوایی از میدان آزادی و حضور با شکوه مردم تهران

گپ و گفت مردم با رئیس جمهور در مسیر راهپیمایی

آغاز سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در میدان آزادی:

همزمان با راهپیمایی مردم تهران در روز ۲۲ بهمن و تجمع گروه‌های مختلف شرکت‌کننده در راهپیمایی در میدان آزادی تهران، سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور آغاز شد.

رئیسی گفت: امروز آمدیم بگوییم ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با حضور مردم، پیروزیِ جبهۀ انقلاب یک‌ بار دیگر رقم خورده است.

رییسی در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن: امتداد مسیر عفو رهبری در دولت دنبال می شود

رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در اغتشاشات اخیر فریب خوردند، باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.

سیدابراهیم رئیسی طی سخنانی در پایان راهپیمایی بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی با تبریک روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: این روز تحقق معجزه قرن است و روز تحقق خواست مجاهدان راه خدا و علما و صلحا و شهداست؛ کسانی که در تاریخ به دنبال شکل‌گیری نظامی بر پایه دین بودند. این روز پایان استبداد و وابستگی و آغاز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

۲۲ بهمن روز پایان سلطه سلطه‌گران بر ایران است

وی افزود: این روز تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران و نیز روز تحقق روشنگری‌های امام راحل است. این روز پایان سلطه سلطه‌گران بر ایران عزیز است. امروز جلوه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و حضور حماسی مردم است.

رییسی با بیان اینکه امروز در صدها شهر و هزاران روستا مردم در میدان حاضر شدند، ادامه داد: در این روز مردم عهدی با امام و رهبری و شهدا و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بستند و این میثاق بسیار بالاتر از رأی است. در دین ما کسانی که رأی می‌دهند فقط رأی نمی‌دهند، بلکه پای این رأی و نظر می‌مانند.

بهمن ۱۴۰۱ یک بار دیگر شکست دشمنان انقلاب رقم خورد

رئیس جمهوری تاکید کرد: ما امروز فقط برای گرامیداشت ۲۲ بهمن ۵۷ جمع نشدیم. آن حرکت عظیم همواره قابل تکریم است، اما امروز آمده‌ایم بگوییم ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با حضور مردم و شکست دشمنان انقلاب یک بار دیگر رقم خورده است. این اعلام، اعلام یک ۲۲ بهمن دیگر در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی یادآور شد: شاهدیم در این یک سال چه فتنه‌ها و توطئه‌هایی از سوی دشمن صورت گرفت، اما زنان و مردان تاریخ‌ساز ما دشمن را شناختند و دست پلید او را دیدند و در صحنه خوب ظاهر شدند و خوش درخشیدند، به نحوی که در تاریخ انقلاب اسلامی مردم سرافراز ما یک‌ بار دیگر دشمن را ناکام گذاشتند.

برخی به دنبال تطهیر چهره رژیم پهلوی هستند

رئیسی افزود: حکومت ستم‌شاهی پهلوی فقط عقب‌ماندگی کشور و ذلت آن برابر قدرت‌های سلطه‌گر را داشت و فقط آنچه برای این کشور آوردند، کودتایی برای تشکیل و کودتایی برای بقا بود که بر خلاف مشروطه و خواست ملت بود. آنان جنایت و خیانت کردند و به کشور و داشته‌های آن بی‌توجه بودند و فقط می‌خواستند کاری کنند که آمریکا و نظام سلطه خوشنود شود.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را تطهیر کنند؛ اما فرمان رهبری انقلاب در عرصه تبیین باید پلیدی و زشتی این رژیم برای ملت ایران را نشان دهد که انقلاب شکوهمند اسلامی پایان این ذلت و آغاز عزت مردم ما بود.

امروز در منطقه در حوزه‌های بسیار حرف اول را می‌زنیم

وی با تاکید بر اینکه ما به فرهنگ ما می‌توانیم تکیه داریم، اظهار کرد: آثار این اعتقاد، برکات زیادی داشته و دلیل عصبانیت دشمن هم همین است. کارهای بسیاری از سوی جوانان ما انجام شده و در حوزه‌های مختلف علم و فناوری و اقتصاد و سلامت و پزشکی ایران نام‌آور شده است.

رئیسی ادامه داد: ما امروز در منطقه در حوزه‌های بسیار حرف اول را می‌زنیم و در جهان در بسیاری عرصه‌ها مقام اول تا ششم را داریم. امروز ملت عظیم ما قله‌های بسیاری را فتح کرده است و دشمن آن را برنمی‌تابد.

خروج گروهک منافقین از لیست گروه‌های تروریستی ننگ آمریکاست

رئیس‌جمهوری با اشاره به جنایات منافقین در ایران، تصریح کرد: جای تعجب دارد که کنگره آمریکا این جریان را که همه دنیا پذیرفته تروریست است از لیست گروه‌های تروریستی خارج می‌کند. این ننگ آمریکاست. دشمنان به دنبال آن برآمدند که تهدید و فشارهای حداکثری را اعمال کنند، اما مقاومت ملت در این عرصه هم آنان را با شکست مواجه کرده است.

وی افزود: وقتی دیدند ملت بزرگ ایران پروژه تحریم‌های آنان را خنثی کرد و در علم و فناوری و تولید هم متوقف نشدیم و در تولید و صادرات نفت هم متوقف نشدیم و در کالاهای غیرنفتی هم به همین شکل پیش رفتیم و در تراز تجاری کشور موفق بودیم و برخلاف تحریم‌ها و تهدیدها از رشد اقتصادی بهره‌مندیم، و در همه عرصه‌ها مشارکت اجتماعی و کار دانش‌بنیان انجام می‌شود،  توطئه دیگری کردند؛ پروژه آشوب و اغتشاش را کلید زدند تا به تصور خود کشور را متوقف کنند و در این عرصه یک جنگ ترکیبی راه انداختند؛ غافل از اینکه مردم دشمن و دست پلید آنان را می‌شناسد. وقتی آنان سخن از زندگی می‌کنند، مردم می‌بینند که آیا حضور آنان در فلسطین، افغانستان، لبنان، عراق، یمن زندگی‌بخش بود؟ شما کجا و به کدام مردم زندگی بخشیدید؟

به برکت انقلاب اسلامی زنان آزادند

وی خطاب به دشمنان انقلاب گفت: شما می‌خواهید انسجام ملی ما را هدف قرار دهید. من به دشمنان می‌گویم اگر دنبال حرف ملت ایران و شنیدن صدای آنان هستید، این‌ها ملت ایران هستند.

رئیس‌جمهوری خطاب به دشمنان انقلاب ادامه داد: شما از حقوق زن سخن می‌گویید اما به برکت انقلاب اسلامی زنان آزادند و حضور آنان در دانشگاه‌ها و عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و همه عرصه‌ها حضور پررنگی است. ما در عرصه حقوق زن مدعی هستیم و شما در جایگاه متهم هستید، شما از زن استفاده ابزاری می‌کنید. شما امروز می‌خواهید برای تمدن بشری معیار مشخص کنید اما ضدخانواده و نهاد آن عمل و هم‌جنس‌بازی را ترویج می‌کنید.

رئیسی یادآور شد: ما در عرصه انرژی هسته‌ای هم در جایگاه مدعی هستیم و شما در جایگاه متهم ما در عرصه فعالیت انرژی اتمی ۱۵ مورد گزارش آژانس را داریم که می‌گوید ایران هیچ تخلفی ندارد، اما شما کلاهک هسته‌ای دارید. شما در عرصه تروریسم تشکیل داعش، مسلح کردن آنان و به جان مردم منطقه انداختن‌شان را دارید اما ما در جایگاه مبارزان با داعش هستیم و شهادت سردار قاسم سلیمانی را در این راه داشته‌ایم.

ایران امروز در زمینه حقوق بشر در جایگاه مدعی است

رئیس‌جمهوری افزود: اگر بحث حقوق بشر باشد، ما مدعی هستیم و شما متهم؛ چقدر حقوق انسان را در جای جای این منطقه ضایع کردید؟ چقدر به مردم فلسطین و افغانستان ظلم کردید و ویرانی‌های بسیار در آنجا به جای گذاشتید و امتداد آن را در یمن دنبال کردید؟ شما حتی نسبت به ملت خود هم در حقوق بشر ظلم‌های فراوانی کردید و ایران امروز در زمینه حقوق بشر در جایگاه مدعی است و شما در جایگاه متهمید و باید پاسخ دهید چرا در حق بشر چنین ظلم‌هایی کردید؟

وی ادامه داد: امروز جنگ اراده‌هاست، اراده ملت ایران و رهبر انقلاب ما و جهان اسلام، اراده نیروهای مسلح ما، زنان و مردان ماست که پرچم برافراشته جمهوری اسلامی را پاس می‌داریم و روزبه‌روز به عزت، پایداری و عظمت این انقلاب و نظام هم افزوده خواهد شد.

شعار «نه شرقی و نه غربی» از عناصر هویت ساز ماست

رئیسی با بیان اینکه عناصر هویت‌ساز انقلاب اسلامی همچنان مورد توجه و تاکید ملت ایران است، گفت: از جمله این عناصر هویت‌ساز «نه شرقی و نه غربی» است که این میدان و این فضا و این ملت را به همان فضا، میدان و ملتی پیوند می‌دهد که در سال ۵۷ شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» سر می‌داد و همان شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» همچنان بر زبان این مردم جاری است.

رییس‌جمهوری تصریح کرد: ملت ایران می‌داند که شما دنبال این هستید که ناامیدی را القا کنید؛ اما حضور امروز مردم ارسال پیام یاس و ناامیدی برای دشمنان ملت ایران است.

با عفو پدرانه رهبری، آغوش ملت برای پذیرش فریب خوردگان اخیر باز است

وی همچنین با تاکید بر اینکه کسانی که در اغتشاشات اخیر فریب خوردند، باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. فریب‌خوردگان اغتشاشات متوجه شدند که دشمن دنبال فریب و شیطنت و فتنه است و نه مساله‌اش حقوق بشر است و نه «زن» و نه «زندگی» و نه «آزادی» بلکه به دنبال سلب زندگی مردم ایران است.

رئیسی تاکید کرد: عزیزان ما بدانند که باید با همان نگاهی که رهبری داشتند و فرمودند با همان نگاه عطوفت‌بار آغوش را برای فریب‌خوردگان باز کنند و راه برای بازگشت آنان باز است. ما هم در دولت همین مسیر را دنبال می‌کنیم.

آن روز که ما کار خود را آغاز کردیم مشکلات فراوان داشتیم

رئیس‌جمهوری با یادآوری وضعیت کشور در روزهای آغاز به کار دولت، اظهار کرد: آن روز که ما کار خود را آغاز کردیم، مشکلات فراوان داشتیم؛ اما با مشارکت همین مردم کرونایی که روزی ۷۰۰ جان را می‌گرفت، امروز به فوتی تک عددی رسیده است. همچنین در شرایطی که صادرات نفتی و غیرنفتی ما با مشکلات مواجه بود، امروز هم تولید و هم صادرات نفتی و غیرنفتی ما در وضعیت مناسبی است

وی تصریح کرد: برخی با تردید می‌گفتند مگر می‌شود این مشکلات حل شود و ما می‌گفتیم ما از امام و رهبری آموختیم که «ما می‌توانیم» و با مشارکت مردم این مشکلات را حل می‌کنیم. امروز هم بسیاری از این مشکلات حل شده اما از مشکلات اقتصادی آگاهیم و اطمینان می‌دهیم که با همین مشارکت و همکاری مردم و تلاش مسئولان این مشکلات هم حل می‌شود.

یار روزهای سخت همه همسایگان هستیم

رئیسی با ابزار همدردی با مردم سوریه و ترکیه گفت: این دو کشور دوست و همراه ما هستند. آنچه از مساعدت و همکاری لازم است، انجام می‌دهیم. ما یاور روزهای سخت هستیم و کشورهای همسایه ما هم بارها به خود ما گفته‌اند؛ هرچند در تریبون‌ها کمتر می‌گویند؛ که اگر نیروهای مسلح ما نبودند امروز امنیت نداشتند. ما یار روزهای سخت همه همسایگان هستیم و دشمن بداند، اگر بخواهد جایی در این منطقه پیدا کند، سخت در اشتباه است. ما امنیت منطقه را در گرو خروج آمریکا و متحدانش می‌دانیم.

وی تاکید کرد: هرکس در هر جایگاهی، از صاحبان فکر، قلم و اندیشه اگر در جهت ایجاد امید در مردم حرکت کند، بداند در جهت راهبرد جمهوری اسلامی حرکت کرده و کسانی که با قلم و فعالیت‌شان در مردم ناامیدی ایجاد کنند، هم بدانند یا ندانند در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده‌اند.

رییس‌جمهوری در پایان خطاب به جوانان اظهار کرد: دهه‌ هشتادی‌ها و نودی‌ها به همه شما به عنوان یک خدمتگزار می‌گویم که ظرفیت‌های کشور را می‌شناسم؛ پس بدانید که آینده برای ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴۴
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۱۵۶
خوشبختانه شاهدیم که انقلاب اسلامی ایران برخلاف همه انقلاب‌های بزرگ دیگر جهان و به رغم فرازها و فرودها و ریزش‌ها و رویش‌ها همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد و دچار انحراف نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عجب خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی یا کسی کمکت کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
شگفت‌زده شدم وقتی حضور پرشور و دلگرم‌کننده جوانان و نوجوانان را در روز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی دیدم. این حضور ولایتمدارانه بنده را به این نتیجه رساند که زمان آن رسیده که به این جوانه‌های پرانگیزه و غیرتمند ایران اسلامی اعتماد بیشتری شود زیرا اینها هستند که در رشد و پیشرفت کشور، انقلابی عمل خواهند کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مگر قرار نبود اگر تحریم‌های جدید از سوی شیطان بزرگ صورت گیرد، ایران هم مقابله به مثل کند، پس کو این اقدام متقابل؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
الان باید خیلی خوشحال باشیم و جشن بگیریم که قیمت خونه و ماشین و همه چی 10 برابر شده؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
آقای رئیس‌جمهور شما و زاکانی و جلیلی کارهایی کردید که بعضی تصمیم بگیرند چهره پهلوی رو بزک کنند.
معلول و بی خیال دنبال علت باش که دور تا دورت و علت ورداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
رئیسی بدترین گزینه برای ریاست جمهوری بود و فاجعه بار تر افرادی که برای کابینه انتخاب کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
پس خبر مهم چی بود
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
دلم نیومد بیشتر خوشحال تون نکنم:سنگک ساده ۵۰۰۰تومان شد بعد از ماه مبارک هم مرغ صد هزار تومان برنج دویست هزار تومان و بعدی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
به شیخ ابراهیم بگو تاحالاگژوشت کیلو450هزارتومن خریده مرغ کیلو60هزارتومن خریده روغن دونه ای 00000حتمال نخریده
به کوری امریکا همه آمدند بیش ۱۰ میلیون نفر فقط در تهران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
یا نمیدونی ۱۰ میلیون چقدره یا اینکه تو هم در آمار جعلی استادی!
عباسعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
10 میلیون؟ برو بالا عمو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
تهران چقدر جمعیت داره؟شمارش بلدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اکنون انقلاب اسلامی چهل و چهار سال،‌ تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها را از سر گذرانده و به درختی تنومند تبدیل شده، ولی آفت اشرافیت خطر بزرگی است که می‌تواند نظام را دچار چالش کند. امیدواریم مسئولانی که به این آفت مبتلا شده‌اند آن را از خود دور کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
پنجاه الی شصت هزار نفر در شهر تهران تو این مراسم شرکت کردند. ت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
ده میلیون چنتا صفر داره ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خداوند این مردم مقاوم و وفادار به ارزش‌ها و عاشق ولایت را حفظ کند.
واقعا در راهپیمایی 22 بهمن امسال گل کاشتند و تودهنی محکمی به دهان دشمنان داخل و خارج زدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
جلوی پنجاه هزار چند تا صفر بذاری میشه خیلی میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اگر همین عکس ها مثل گزارش استقبال از رییسی در یزد نباشه..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
آمریکا دیگه نه چشم براش مونده نه گوش نه فک و دندون. خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
تهران طبق آخرین سرشماری نزدیک نه میلیون جمعیت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
میگفتی 10 همت تاثیرگذارتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
بیشتر از 10 میلیون بود . از عکسها مشخص است
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
بالای 100 درصد اومده بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
شوما نگران نباش در کل کشور کم کم 10 میلیون که هیچ تا 20 میلیون آمدن
بروید اینقدر خودتان را خسته نکنید و هزینه درست نکنید برای خودتان و ما را هم به زحمت بیاندازید این انقلاب ریشه قوی دارد
کاربر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
بترکه چشم حسود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عباس آقا، من اتفاقا امروز ظهر حوالی میدان انقلاب کار داشتم ، به جون عزیزت قسم که خیلی سوت و کور بود
کارهای بزرگ و حماسه‌آمیزی در طول چند دهه انقلاب در سراسر کشور در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، آموزشی و بهداشت صورت گرفته که هر کدام نیاز به تبیین و روشنگری دارد. ولی به دلیل کم‌کاری‌ها مردم از خیلی از این اقدامات حیرت‌آور مطلع نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
داریم حسشون می کنیم. هر روز.... وقتی میریم گوشت بخیریم از اونایی که مطلع نیستیم هم مطلع می شویم. شما نگران نباش
ناشناس
| Japan |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خود گویی و حود خندی؟معلومه از دلار 46 هزار تومنی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
داشتی این کامنتو میذاشتی تهش یکیشو تبین می کردی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اقدامات لابد حسی اند فقط نمیدونم چرا ما گرونی را فقط حس میکنیم
یک بازنشسته بهداشت و درمان هستم به هر درمانگاه، آزمایشگاه و دکتری مراجعه می‌کنم می‌گویند یا ما قرارداد نداریم یا آنکه اول خودتان باید پول بریزید تا بعد از گذشت چند ماه به حساب شما واریز کنیم. به هر اورژانسی که می‌رویم می‌گویند باید پول بدهید خصوصی‌سازی شده است هم بیمه آتیه‌ساز هستم هم بهداشت و درمان ولی متأسفانه هیچ استفاده‌ای از بیمه نداریم. بنده یک روز تمام گرسنه و تشنه منتظر انجام آزمایش در درمانگاه معطل ماندم و دست آخر هم به دلیل اینکه آخر ماه است و حقوق نداشتم که پول آزمایشگاه را بدهم دست خالی با حال خراب به منزل برگشتم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مراجعه شود به کامنت بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عزیزم بیمه ها مدت ها است ورشکسته شده اند. هر برج مبلغ هنگفتی از حقوق دوزاری کارمندهای بیچاره بابت بیمه کم می شود و خدمات درحدود صفری هم با منت داده می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
شما برادر بازنشسته در نظر مسئولان يك فرهيخته هستي ، برو خوش باش !
شعار مرگ بر آمریکا در روح و خون و وجود ماست.
هر کس که بخواهد این شعار را از فرزندان ما بگیرد خائن به کشور است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
روسیه هستی یا وی پی ان ار روسیه داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مرگ بر هر ملتی نارواست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
با توجه به قدرت بازدارندگی کشور و تجربه جنگ تحمیلی، احتمال حمله نظامی دشمن بسیار پایین است. آنچه که واقعا نگران‌کننده می‌باشد شبیخون فرهنگی دشمن است و متاسفانه بودجه کم اختصاص داده شده به فرهنگ و کارهای فرهنگی مثبت در کشور دلیل بر عدم اهتمام دولت در این عرصه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و روسیه و کره جنوبی و چین و عراق و افغانستان و سوئیس و فرانسه و انگلیس و ازبکستان و آذربایجان و برزیل و آرژانتین و بورکینافاسو و ساحل عاج و ایتالیا و آلمان و اتریش و ژاپن و تایلند و عربستان و امارات و گینه بیسائو و نیوزلند و استرالیا و کانادا و مکزیک و قطب شمال و قطب جنوب و کره ماه و کهکشان راه شیری و دیگر کهکشان ها و جهان های موازی و . . . شعار همیشگی ماست. ر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
شاید مرگ با روح و پوست و خون شما و خانواده شما آمیخته
شده باشه ولی من دوست ندارم بچه هام با آرزوی مرگ کسی بزرگ بشن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
پس چرا فرزندان مسئولین ، میرن آمریکا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
11:58
خود خود پوتین کامنت گداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
کی یاد میگیرید شما 10 درصدی ها از طرف خودتون حرف بزنید ؟
حضور نسل سوم و چهارم و نسل جوان در راهپیمایی 22 بهمن نشان از روحیه ضداستکباری آنها دارد. جریان انقلابی حاکم بر کشور به طور مستمر طی نسل‌های گذشته و آینده گسترش و عمق یافته و می‌یابد. حضور این جوانان نشان داد تیرهای دشمن و توطئه آنها در جنگ نرم در حوزه اعتقادی و اخلاقی برای منصرف کردن این نسل جوان از آرمان‌های انقلاب به سنگ خورده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
دختران انقلاب اسلامی ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی سراسری 22 بهمن که رفراندوم تایید مجدد پایبندی به دستورات خداوند مثل حجاب است به اندک دخترانی که قربانی افکار ضداسلامی غرب وحشی، رژیم جعلی اشغالگر صهیونیستی شده‌اند دلسوزانه خواهند گفت حجاب سنگر امنیت توست، خود را قربانی امیال شیطانی پست‌ترین انسان‌ها نکن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
نسل سوم و چهارم چادری
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
فقط اشکالش اینه نسلهای جدید اکثرا کمیته امدادی اند
سلام ودرود بر رئیس جمهور
مردم منتظر اعلام کاهش دلار به ۲۰هزارتومان وبه تبع آن کاهش ۵۰درصدی قیمت خودرو هستند
اینها قابل توجه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
امام خمینی(ره) به ما و شما مسئولان یاد دادند که به جای نگاه به خارج به توان داخلی کشور تکیه بکنیم. یاد دادند ناتوانی خود را به حساب انقلاب و نظام نگذاریم. یاد دادند به خاطر قدرت و منافع حزبی به دشمنان گرا ندهیم و موجب به طمع انداختن بیگانگان نشویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مصاحبه‌های آقای رئیس‌جمهور را تعقیب می‌کنم. ایشان به بیشتر سؤال‌های خبرنگاران پاسخ‌های جدلی و غیرمربوط داده و عبور می‌کنند. اگر هدف متقاعد کردن مردم است این شیوه هیچ نتیجه مثبتی نخواهد داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
به مسئولان اجرایی که هر از چندگاهی به حاشیه‌سازی پناهنده می‌شوند عرض می‌کنم شما را به خدا به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم و 20 میلیونی که خودتان مدعی هستید حاشیه‌نشین و فقیرند برسید.
سلام ودرود بر رئیس جمهور
مردم منتظر اعلام کاهش دلار به ۲۰هزارتومان وبه تبع آن کاهش ۵۰درصدی قیمت خودرو هستند
اینها قابل توجه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اینها دیگه دست خداست. از رییسی بر نمیاد. یه چیزی بخواه که بتونن. مثلا بخواه که برات دعا کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
فرمایش دیگه ای نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خدا کنه وساطت کشور کوچک قطر جواب بده و آمریکا به برجام ظریف برگرده
شعار گرانی خودرو خیلی وقته که طنین انداز شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مجلسی‌ها به جای اینکه به فکر طرح دو فوریتی برای مبارزه با فساد و حقوق‌های نجومی باشند، در پی تصویب قانونی هستند که به واسطه آن کسی نتواند از مسئولان سوال بکند که مثلا چرا حقوق‌های نجومی داده‌اند و گرفته‌اند!!!
اگر معنای ثروتمند بودن زیر پا انداختن ماشین بنز و لکسوس و معنای فقرداشتن پراید باشد با این معیار خیلی‌ها فقیر محسوب خواهند شد. واقعیت این است که سطح عمومی زندگی مردم نسبت به گذشته و قبل از انقلاب به مراتب بهتر شده و بی‌انصافی است که عده‌ای دانسته یا ندانسته در مقایسه‌هایشان با گذشته سیاه‌نمایی می‌کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
احیاناً روزنامه ی مورد علاقه ات کیهان نیست؟؟؟؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
چی رو با چی مقایسه می کنی؟ کلا قبل انقلاب در جهان چقدر خودرو تولید میشده؟؟؟ کل پیشرفت بشری تو همین 20 سال اخیر رخ داده. یکم به اون ذهنت رجوع کنی می بینی 20 سال پیش نمی تونستی یه کامپیوتر بخری با مانیوتر 14 لامپی که چشتم در میومد! به خاطر فقرت بود؟؟
مسئولانی که پایبند به هشدارهای رهبری نبوده و نیستند، چگونه می‌خواهند پاسخگوی مردم باشند؟
شک نداشته باشید که به لطایف‌الحیل طفره می‌روند و سوءمدیریت خود را توجیه می‌کنند که تا حال نیز چنین کرده‌اند.
تو دهنی دوباره به دشمنان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
بیکاری جوانان، فقر، شکاف طبقاتی، زباله‌گردی برخی جوانان از روی استیصال و فقر، بالا رفتن سن ازدواج، اعتیاد، قاچاق و... از حد هشدار گذشته است. این کشور علی‌رغم موقعیت استراتژیک و امکانات خدادادی کم‌نظیر، دارای چنین مشکلات عدیده است .
کاش با الله اکبر و انشاالله، .. مشکلات مردم حل میشد.
رییسی ایت الله نیست نه خودش نه پدرزنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
دکتر هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
بعضی وقتا دوستام بهم میگن دکتر ولی من دکتر نیستم بعضیا هم خیلی لطف دارن پروفسور صدام میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
یک باره بگو
رئیس جمهور هم نیست و حلاص
امیدوارم چشم بر واقعیتها نبندیم ریشه یابی بکنیم ازاینکه چرا هرساله نسبت به قبل حضور مردم کنار میشه
شیراز تنها جمعیت در سه راه نمازی بود کلان شهری با این همه جمعیت چرا اینجور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
شاهرود غوغا بود آلبانی نشین بسوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اصفهان بیش از ۲و نیم میلیون نفر جمعیت دارد حدود ۱۰۰۰۰ نفر شرکت کرده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
دقیقا چرا در یک شهر با جمعیت سه میلیونی ، فقط نه هزار نفر شرکت کردن؟!
دوره خبر آنلاین کیهان و... داره تموم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
آشوب‌های اخیری که در کشور به وجود آمد کمترین آثار منفی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی فعال در داخل کشور می‌باشد. خدا می‌داند آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی که به صورت زیرپوستی وارد کرده‌اند به مراتب بیشتر است. دولتمردان و مسئولان از خواب بیدار بشوند و فکری برای راه‌اندازی و تقویت شبکه اجتماعی ملی داخلی در عرصه فضای مجازی بکنند.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عکسهای هوایی شاهرود رو بفرست بزار البانی نشینها بسوزن.
از بالا عکس بفرست
یادش بخیر، امروز آقای نظام اسلامی را دیدم به یاد ایام انتخابات در دهه هفتاد و هشتاد افتادم . همیشه می گفت ای هموطن و اینک یک جهان تورا به نظاره نشسته است . صبح انتخابات می گفت و اکنون چشمهای جهانیان به قدم‌های تو خیره شده است ! وقتی به طرف حوزه رای گیری می رفتم همش پشت سرم رو نگاه می کردم که آیا واقعا چشمهایی به قدمهایم خیره شده یا نه .
تفاوت امروز با روزهای قبل چیه هیچی هر روز شعار میدهند د امروز هم رییسی همون کار رو میکنه امام صادق فرمود هر کس امروزش مثل دیروز باشد زیان کرده است هر روز دارند با شعار دادن مملکت رو اداره میکنند
تخمین ها از حضور بیش از ۷۵ میلیون نفر در سراسر کشور خبر میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
برو بالای 750 میلیون......
taher
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
به اذعان همه امسال از همه سال ها شلوغ تر بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
کرمان ما هم خیلی شلوغ بود قشنگ به چشم میومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خوب چکار کنم
خداوکیلی شاهرود هیچ وقت اینجوری نبود جای سوزن انداختن نبود حال کردم واقعا
ماندگاری هر رسانه ایی ب اطلاع رسانی صادقانه آن وابسته است،امیدوارم تابناک این موضوع را فراموش نکند
جناب شیخ با حرف هیچی حل نمیشه عمل مهم است که تو نه توانش داری و نه علمش.
تمام عکس ها از نمای بسته !!!!!!!
کور بشوند آنانی که نمیتوانند مردم ایران را حامی نظام ببینند
از پرايد ۳۰۰ میلیونی و خونه ۶۰ متری ۱‌.۵ میلیاردی هم رونمایی میکردین!!
متاسفانه تا اینجا حرفهای رییس جمهور نه تنها چیز تازه و مهمی نداشت بلکه حرف اکثریت هم مبود بلکه نکرار اصرار بر گذشته بود
مردم ایران با همه مشکلاتی که دارند با راهپیمایی سراسر شکوه و عظمت خود نشان دادند از فهم بالایی برخوردارند و بصیرتشان از دولتمردان و مسئولان بیشتر است.
دقیقا میشه بگید کدوم پیشرفت تا ما هم در جریان باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
پیشرفت در فیلترینگ و دلار ۴۷ هزار تومنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خود وخانواده را میفرمایند .
اگر رسانه ها و نهادهای فرهنگی ما نکات مثبت و منفی پهلویها رو بصورت منصفانه و واقعی به جوانان انتقال میدادند جوانان ما فریب رسانه های بیگانه رو نمیخوردن که دوران پهلوی رو سفیدشویی کنند. برای اینکه نهادهای ما با سیاه نمایی دوره پهلوی باعث شدن که جوانان اعتمادشون رو به اونها از دست بدن.
تا کور شود هر آنکس که نتواند دید. بر هر کوی و برزن سیل جمعیت خروشان در راه آرمانهای انقلاب و و لایت جاری بود. افرادی که نمی بیند یا باید به چشم پزشک مراجعه کنند یا سر عقل بیایند. این نشانگر رضایت عامه مردم و جامعه از وضع موجود است. گرانی تورم همیشه بوده و هست. این مشکلات چیزی نیستند و حل خواهند شد.
در زمان شاه به طرز بی سابقه ای در مدت کوتاهی آزادیهای بسیاری به زنان داده شد اما همزمان زنان به طرز بی سابقه ای در انقلاب 57 شرکت کردند. دلیلش این بود که این آزادیها شاید برای زنان طبقه مرفه یا برخی از طبقه متوسط که تحصیلات یا کار و ثروت داشتند مناسب بود اما برای بقیه زنان باعث میشد که بنیان خانواده شون سست بشه. مثلا شوهرشون بره زنهای دیگه رو توی جامعه ببینه و با دیگران ارتباط برقرار کنه. اونوقت زنی که چند تا فرزند داشت و درآمد و تحصیلاتی هم نداشت اگر خانواده اش از هم میپاشید میخواست چه کنه؟
در واقع بسیاری از تغییرات فرهنگی که شاه در جامعه اعمال میکرد شاید مثلا برای سوییس مناسب بود اما برای شرایط جامعه اون روز اصلا مناسب نبود و نتایج مضرری داشت. مثلا در کشورهای دیگه وقتی بنیان خانواده سست شد که از اونور تامین اجتماعی گسترده شد و همزمان زنها هم خیلیهاشون تحصیلاتشون رشد کرده بود، فرزندان کمی داشتند و امکان استقلال داشتند.
امسال غوغا بود واقعا شلوغ بود دمشون گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خب. حالا نتیجه
الله اکبر پراید ۳۰۰ میلیون! الله اکبر خونه ۲ میلیارد! الله اکبر حقوق پنج میلیون و هفتصد تومن!
تورم ۹۰درصد
درود آقای رییسی

دشمن کدام موفقیت ها رو نمیتونه ببینه؟
تابناک بالاخره یه عکس نیمه هوایی از جلوی دانشگاه شریف با نمای میدان آزادی انداخته ! تصویر گویای تنک بودن جمعیت حتی در انتهای مسیر راه پیمایی می باشد .
یک نما از بالای جمعیت و از نمای دور نشان بدهید
سلام من یک کارگرم ک ۵ روزه میرم سر گذر ب خاطره سرما کار بهم نمیخوره ب فاطمه زهرا ع دوتا طفل داررم مستعجرم ب همون حضرت عباس ع قسمتون میدم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه ب همین امام رضاع فقط هزارتومن دارم پول نون واسه بچه هام ندارم تورو ب خدا انسانیت کنین کمکم کنین ش کارت تجارت
چرا جمعیت تنوع فرهنگی و اجتماعی نداره ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
دقیقا.تازه از شهرستان ها تصویر نمیدن. همش مرکز استان ها بود.
حتی یک زن با روسری و مانتو دیده نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مدت هاست مردم را چند قطبی کرده اند و با دست خود شکاف در جامعه ایجاد کرده اند.
مطالب قابل توجه اینا بود؟
تصاویر از یک زاویه و نما و ارتفاع یکسان
چرا عکس های از زوایای متفاوت وجود نداره
ماکه مطلب قابل توجهی ندیدیم اینا همون مطالبی هستند که چندین ساله میشنویم ولی تغییر محسوسی توی زندگیمون ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
فرق امسال با سال های قبل در قطارحرکت پیشرفته که رئیسی می راند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
گرانی کمرشکن تغییر حساب نمیشه؟
ببینید چه بر سر دستمزدها آوردید الان اونی که کار میکنه و حقوق میگیره فقیر و نمیتونه زندگی کنه اون که رانت اجاره خونه یا دلالی داره پولدار یعنی کار و حقوق و دستمزد هیچ ارزشی نداره
موفقیت یعنی عملکرد کشورهایی همچون کره جنوبی ، ژاپن و…
جناب رییس جمهور

دشمن کدوم موفقیت رو نمیبینه.

موفقیت های اجتماعی یا اقتصادی و یا سیاسی؟
بالای ۵۰ میلیون نفر ...حداقل شرکت نکردند در تمام استان ها
الله. اکبر ب جمعیت راهپیمایی امروز شهرستان دزفول ب کوری چشم خائنین ب وطن و مزدوران داخلی و خارجی
امریکا و متحدان کوته فکرشان که تروریست و تروریست پرورند، در تعمیق این انقلاب در هراسند، با اتحادو همدلی انقلاب را تعمیق دهیم تا استقلال و آزادی کشور حفظ شود.
اون برخی ها خود شماها هستید که با عملکرد نا درستتان راه را برای همه هموار میکنید . خواسته های مردم مشخص اند
سایبری ها فعال شدن بدجور. اگر جمعیت زیاد اومده نیاز به گلو پاره کردن نیست.
حضور معلمان در راهپیمایی چشم نواز بود .
پنج محور: حکمرانی استاندارد و مبتنی بر آزادی اندیشه
اقتصاد آزاد و تولید محور
تلاش در اشاعه هنر فرهنگ و اخلاق انسانی
حفاظت از محیط زیست و خانه جهانی
آزادی های مدنی و احترام محور
این خواسته های مردم است آیا شما می دانید و می توانید
یا علی
تابناک اگر ادعای دموکراسی داری نظرات مخالف را هم بذار. دلیل نمیشه همه به به و چه چه کنن.
مطالب قابل توجه سخنرانی آقای رئیسی چی بود؟
رییس جمهور دقیقا از کدام پیشرفت صحبت کرد؟
پیشرفت بیکاری تورم نرخ دلار قیمتها اجاره مسکن اختلاس فرار مغزها نرخ خودرو اعتیاد و..... هم بخشی از پیشرفت بوده؟
من که رفتم خیابون برای خرید شلینگ آب خریدم ونگاهی هم به مردمی که دادوبیداد می کردن وشعار می دادن نگاهی کردم به قول معروف کشور به دو قطبی خطرناک تقسیم شده و این بسیار خطرناک است
ارومیه امروز برفی بوده ولی راه پیمایی هوا صاف و افتابی!!!
موفقیت؟
البته بهترین معیار سنجش محبوبیت یک همه پرسی است
آقای رئیسی ، من چند بار از درگاه تابناک از شما سئوال کردم ولی هیچ وقت پاسخ نگرفتم. لطفا 5 نمونه از موفقیتهایی که بدست آوردیم را خیلی شفاف نام ببرید.
با این تظاهرات میلیونی
برا جوون ها مسکن درست شد
برا دختر خانم ها جهیزیه تهیه شد
و مایحتاج عمومی هم رایگان شد
و از همه مهمترقطار حرکت پیشرفت رفت رو دنده 45
پس با اين حساب مردم از دلار ٤٥٠٠٠ تومنى و هر كيلو گوشت گاو ٥٠٠٠٠٠ تومنى و پرايد ٣٠٠ ميليوني و هر متر آپارتمان ١٠٠٠٠٠٠٠٠ تومنى و تبعيض و اختلاس و ارتشاء و ناكارآمدي آقازاده ها و ... راضي هستن!!!!
درود بر تمام عاشقان وطن
انشاالله شاهد کم شدن مشکلات اقتصادی از سال آینده باشیم
کاشکی اجازه میدانند که مردم عادی هم اگر اعتراضی دارند،مسالمت آمیز بیرون بیایند.
همه کارمندان کشور اومده بودن!!!!!
احزاب‌ را‌ ازاد‌ کنید‌ تا‌ مردم‌ در‌ انها‌ شرکت‌ کنند‌ و از این‌ حالت‌ فله‌ ای‌ بیرون‌ بیان‌ و اگر‌ اهدافشون‌ محقق‌ نشد‌ یقه‌ لیدر‌ حزب‌ را بگیرند‌ .
اولا که الان توهمه زمینه ها اولیم فقط نمیدونم چرا برای جام جهانی ازتمام کره خاکي ازهر قشری امدن جام جهانی ولی ما ایرانیان بعلت عدم توانایی مالی از دوقدمی حسرت به دل ماندیم. ارزش ریال عربستان وعمان 500000برابر ماست این یعنی اولی.. یک پزشک ایرانی 30 سال سابقه
اکثر افراد غیربومی بودن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر