بازدید 7989
۷
دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور در راهپیمایی

حضور در راهپیمایی و حفظ وحدت و همدلی وظیفه‌ای همگانی است/۲۲ بهمن امسال روز ناامیدی دشمنان و تجلی وحدت و همدلی مردم ایران خواهد بود/سرّ طول عمر انقلاب، با وجود توطئه‌های دشمنان اتحاد میان مردم است

شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم دعوت كردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان كشور به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ 10 February 2023

حضور در راهپیمایی و حفظ وحدت و همدلی وظیفه‌ای همگانی است/۲۲ بهمن امسال روز ناامیدی دشمنان و تجلی وحدت و همدلی مردم ایران خواهد بود/سرّ طول عمر انقلاب، با وجود توطئه‌های دشمنان اتحاد میان مردم است

تابناک _ آیت‌الله ناصر مكارم شیرازی از مراجع تقلید در پایان نشست تدوین شرح صحیفه سجادیه، ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار كرد: اینجانب از همه مردم عزیز تقاضا می‌كنم كه با حضور پرشور، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شركت كنند و صدایشان را به گوش جهانیان برسانند كه تأثیر بسیار مهمی در تزلزل روحیه دشمنان و رسوایی آنان دارد.

وی همچنین با توجه به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هنگامی كه امام راحل قدّس سرّه اعلام جمهوری اسلامی كردند، بسیاری از تنگ نظران تصور می‌كردند این انقلاب چند روزی بیشتر نمی‌پاید كه الحمدلله الان چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است. سرّ این طول عمر، با وجود توطئه‌های دشمنان اتحاد میان مردم است. اگر این هماهنگی و اتحاد ادامه یابد، این انقلاب ان شاءالله تا ظهور امام زمان ارواحنا له الفداء ادامه خواهد یافت.

*** ۲۲ بهمن امسال روز ناامیدی دشمنان و تجلی وحدت و همدلی مردم ایران خواهد بود

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز در پیامی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: بدون شك حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی بیش از پیش را به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزوده است: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) و مجاهدت‌های علمای بزرگ و حضور حماسی همه اقشار جامعه به ثمر رسید و توانست نفوذ نظام سلطه را در این كشور از بین ببرد و در برقراری نظام اسلامی تلاش نماید و دراین راه شهدای فراوانی تقدیم نمود.

این مرجع تقلید اضافه كرده است: امروز وظیفه همگان بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع نواقص است تا آرمان‌های امام و شهدا و خواسته عموم مردم تحقق نهایی پیدا كند.

*** حضور در راهپیمایی و حفظ وحدت و همدلی وظیفه‌ای همگانی است

همچنین آیت‌الله عبدالله جوادی آملی به مناسبت سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی ایران در پیامی از آحاد مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و اظهار امیدواری كردند تا همگان با جلال و شكوه، اخلاص و با دعا و سلام بر شهداء در این راهپیمایی شركت كنند.

وی افزود: باید همگان اعم از مسئولان و مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب، پاسداری از خون پاك شهدا و صیانت از پیام امام راحل بكوشند و در انجام وظایف و مسئولیت‌ها كوتاهی نكنند و مردم نیز با حفظ وحدت و همدلی در صحنه حضور پیدا كرده تا این امانت الهی به دست صاحب اصلی اش برسد انشاء الله.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
چرا همه چی رو وظیفه میکنین؟ اگه به مردم برسین و مشکلاتشون رو حل کنین همه با جون و دل میان ...
تا الان آیات اعظام کجا بودند تا در خصوص این همه فشاری که بر مردم می‌آید صحبت کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
حضرات توصیه کردند اما دولت رئیسی اهمیتی نداد
بسمه تعالی
همین آقایان مراجع تقلید وقتی در مورد وضعیت گرانی اعلام نظر میکنند آنچنان تحویل گرفته نمی‌شود .
همه هم میهنانی که به آینده کشور با هدایت رهبر خردمند همانند چند دهه اخیر امیدوارند باید در راه پیمایی شرکت نمایند.
به یاد ندارم که با رسیدن زمان انتخابات یا تظاهرات

مسولان نگویند که این نوبت بخاطر حساسیت خاص !!!خطیر !!!! ویژه!!!! اوضاع مملکت و انقلاب ، باید مردم بیشتر از دفعات پیش در این صحنه حضور یابند !!!!
تا مشت محکمی باشد به دهان دشمنان و یاوه گویان و منافقین و وووو !!!!؟ ؟؟؟

واقعا مردم و کشور چه زمانی از اوضاع بحرانی و خاص و ویژه !!!!؟ ؟؟؟ خارج خواهند شد ؟؟؟؟؟؟
آیا وقت آن نرسیده تا مسولان دست از لجبازی با دنیا بردارند؟ و کشور و مردم را از این حالت خطیر و ویژه و خاص!!!!!! بیرون بیاورند !!!!؟؟؟
چون دشمنان ( به زعم مسولان ) دارند زندگی سان را میکنند و هیچ گلایه ای هم ندارند ؟
و هر چه بدبختی و عقب مانده گی و فلاکت و فقر و نابودی در کل دنیا هست که دارد به سر مردم و کشور میریزد !!؟
البته مسولان و جناح و خانواده و آغازاده های ساکن کانادا و آمریکا و اروپا یشان در ناز و نعمت زندگی میکنند و مشکل هم اتفاقا باید همینجا باشد و بس !!!!؟؟
مراجع تقلید چشم و چراغ مردم بودند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست