بازدید 12703

‌بازداشت عوامل خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی در اصفهان

با همکاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ 10 February 2023

‌بازداشت عوامل خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی در اصفهان

تابناک _ وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای مشترک از بازداشت عوامل خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی اصفهان خبردادند.

در این بیانیه آمده است: با عرض تبریک و تهنیت صمیمانه به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند که با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.

در این بیانیه تاکید شده است: با توجه به ادامه‌دار بودن جریان تحقیقات از متهمین بازداشت شده، لذا اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی منشر خواهد شد. اجمالاً تاکنون دخالت مزدوران رژیم موقت صهیونیستی در آن اقدام اثبات شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: اگر چه عملیات ناکام رژیم غاصب درپی استیصال از ضربات کوبنده‌ای است که در درون سرزمین‌های اشغالی دریافت کرده است، با این‌حال جان برکفان گمنام در دو نهاد اطلاعاتی کشور اعلام می‌نمایند به رغم ناکامی آن رژیم در اقدام سخیف پیش‌گفته، با این‌حال نفس تعدی به حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجازات مضاعف داشته و با واکنش عبرت‌آموز حافظان امنیت ایران مقتدر مواجه خواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده است: با همکاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
خدا حفظتون کند ، این اوباش را به اسد مجازات برسانید ، اسراییل هم تکلیفش مشخص است تلافی و مقابله به مثل انتظار ما از سپاه قهرمان هست
آفرین برشما خدانگهدارتان ویارتان باشدانشاالله منتظر جواب کوبنده
سربازان امام زمان گمنامند و نمی توانید نامشان را بگویید آیا نام خرابگارها هم محرمانه است؟
الله اکبر
دمتون گرم خسته نباشید همگی
درودبه سربازان سپاه اسلام
الحمدالله ، به هر حال خداوند کمک میکند که خرابکاران گرفتار شوند
ای آفرین به شما پاسداران انقلاب سربازانه ا
گمنامه چه خوب گفت امام اگرسپاه نبود کشور هم نبود بدانید دله ملت راشاد کردید فقط تنبیه رژیم کودک کش جاشنی باشه
سلام چقدر غلط املایی داره این مطلب
دولت آمریکا کشورها را به دو دسته تقسیم کرده یا تابع آمریکا یا دشمن آمریکا و شدیدا به این تقسیم بندی پایدار است و اقدام می کند.
برای انفجارهای اخیر اصفهان و شهرهای دیگر یک فکر اساسی بکنید با حرف زدن فراموش نمی شود .
دست نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را میبوسیم دماغ اسراعیلی ها را بنام بمالید آن شاالله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل