بازدید 3567

توضیحاتی درباره نقل‌قول منتشره از مشاور وزیر اطلاعات

یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات درباره نقل‌قول منتشر شده از مشاور وزیر اطلاعات، مطالب منتشر شده را غیردقیق عنوان و درباره آن توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ 10 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بدنبال انتشار مطالبی از قول مشاور وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی از یک کتاب در قزوین، درخصوص کشورهای متقاضی خرید پهپادهای ایرانی، یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات در گفتگو با خبرنگار ایرنا، گفت: برخی مطالب منتشره از آن نشست پیرامون متقاضیان خرید پهپادهای ایرانی قطعا صحت نداشته و طبیعتا مورد قبول این وزارتخانه و شخص سخنران آن مراسم نیز نمی‌باشد.

این مقام مسئول افزود: سخنران آن جلسه گفته بود که «منابع آشکار» چنین ادعایی دارند نه اینکه نفس این ادعا واقعیت داشته باشد.

مقام یادشده در پایان گفت: پس از شکست مفتضح پروژهٔ اغتشاشات پاییز، رسانه‌های معاند بیگانه، ذره بین بدست بدنبال سوژه می گردند و اگر پیدا نکنند، به خلق سوژه روی می‌آورند و این موضوعی است که روزانه با چندین مصداق آن مواجه هستیم.

به گزارش ایرنا، روز گذشته برخی رسانه‌ها در نقل قولی غیردقیق از مشاور وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی از یک کتاب در قزوین، مدعی شدند که ۹۰ کشور جهان مشتری پهپادهای ایرانی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی