بازدید 6042
۲

جزئیات جدید از پرونده خودکشی وکیل جوان سیرجانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به خودکشی یک وکیل جوان در این شهر، گفت: متوفی در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به دلیل مصرف دارو داشته که سوابق بستری و درمانی وی موجود است.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 09 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محسن نیک ورز در تشریح این خبر افزود: متوفی از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکتری بوده که در شهرستان سیرجان به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است.

وی تصریح کرد: این فرد پنجم آذرماه سال جاری در جریان اغتشاشات بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد شده است.

وی ادامه داد: پرونده این خانم پس از صدور حکم قانونی از سوی دادگاه بدوی مورد اعتراض قرار گرفته و تاکنون در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی بوده است‌.

دادستان سیرجان با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه او برای دومین بار در ۱۷ بهمن ماه با مصرف فرآورده هایی دارویی به زندگی خود پایان داده است و علی رغم انتقال به بیمارستان از سوی خانواده، تلاش های کادر درمان جوابگو نبوده و وی جان باخته است.

نیک ورز ادامه داد: سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده به منظور اعلام نظر کارشناسی است.

دادستان سیرجان در ادامه ضمن تکذیب دروغ پردازی ها و شایعه سازی های رسانه های بیگانه، عنوان کرد: موج سواری رسانه های دروغ پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ ها و شایعات به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲
نمیدونم از شهریور تا الان انقدر خودکشی داشتیم که همشونم در زندان بودن و آزاد شدن؟ خودتون باورتون میشه؟
چرا چنین افرادی یا خودکشی می کنند و یا در حادثه ناگهانی می میرند؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان