بازدید 2762
۲

ارائه پیشنهاد گنجاندن واردات خودرو در لایحه بودجه

رئیس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام موافقت این کمیسیون با واردات خودرو و پیشنهاد گنجاندن آن در لایحه بودجه گفت: واردات خودرو در کنترل بازرا نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 07 February 2023

به گزارش تابناک، مصطفی طاهری در گفت‌وگو با فارس در زنجان با اشاره به تصویب واردات خودروهای دست دوم در کمیسیون صنعت، معدن و تجارت و ارسال آن به کمیسیون تلفیق اظهار کرد: واردات خودرو نیاز به قانون ندارد و دولت همین امروز هم می‌تواند اقدام به واردات خودرو بکند.

رئیس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه واردات خودرو خلاء قانونی ندارد، افزود: جزئیات این اقدام هنوز مشخص نیست و آنچه در کمیسیون مورد تاکید قرار گرفته، واردات آن است و به کمیسیون تلفیق هم پیشنهاد شده تا این موضوع در لایحه بودجه گنجانده شود.

وی اقدام کمیسیون صنعت، معدن و تجارت را پیشنهادی در راستای تاکید برای واردات خودرو عنوان کرد و گفت: با توجه به کمبود خودرو، این پیشنهاد برای پاسخ به نیاز بازار ارائه شده است.

طاهری با بیان اینکه ظاهرا دولت عزمی برای واردات خودرو ندارد، افزود: جزئیات لازم برای واردات خودرو باید در آئین‌نامه مورد نظر برای این اقدام مشخص شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واردات خودرو تاثیر قابل توجهی در کنترل بازار ایفا خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
اگر واردات میخواد مثل امسال باشه نخواستیم خودرویی وارد بشه. به اسم خودرو اقتصادی و به اسم مردم عادی خودرو را میخوان بالای 1-2 میلیارد بفروشن.
فکر کنم بزودی تصمیم گیری در باره خودرو را هم به هیئت 7 نفره سران قوا واگزار کنند تا از شر این جماعت و شورای رقابت و صمت ازاد شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی