بازدید 2098
۲

تأکید رهبر کره شمالی بر لزوم تقویت حالت آمادگی جنگی

رهبر کره شمالی دوشنبه شب در نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم بر لزوم تقویت حالت آمادگی جنگی این کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱ 07 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، «کیم جونگ اون» ریاست نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی را بر عهده داشته و متعهد شد که رزمایش‌های نظامی را گسترش دهد و وضعیت آمادگی جنگی این کشور را تقویت کند.

وی در این نشست درباره مأموریت‌های اصلی سیاسی و نظامی برای سال جاری میلادی و همچنین مسائل طولانی‌مدت درباره جهت‌گیری‌ها در ساخت ارتش صحبت کرد.

همچنین در نشست کمیسیون نظامی مرکزی حزب حاکم کره شمالی، مساله گسترش مداوم و تقویت رزمایش‌های عملیاتی و جنگی ارتش کره شمالی برای هماهنگ‌ شدن با شرایط حاکم و رسیدن به آمادگی جنگی کامل بحث شد.

پیش تر وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به رزمایش هوایی کره شمالی و آمریکا هشدار داده بود که هرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه این کشور، با شدیدترین واکنش از سوی پیونگ‌یانگ همراه خواهد شد.

یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی به تازگی درباره «سناریوی خطرناک آمریکا که شبه جزیره کره را به یک زرادخانه بزرگ و منطقه جنگی پرمخاطره‌تر تبدیل می‌کند»، هشدار داده بود.

کره شمالی همچنین اعلام کرد که به هر گونه اقدام نظامی آمریکا با شدیدترین واکنش پاسخ خواهد داد و برای این کار راهبردها و امکاناتی همچون «مخرب‌ترین نیروی هسته‌ای» در اختیار دارد.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا سه‌شنبه گذشته در سفر به سئول گفت که ایالات متحده تجهیزات نظامی پیشرفته‌تری به کره جنوبی ارسال خواهد کرد که جنگنده‌های اف-۳۵ و اف-۲۲ نیز در میان آنها خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دیکتاتور روانی
این کیم جول اون ادم احمق متوهم که با دنیا داره میجنگه پیش خودش نمیگه که ممکنه توی کشورهای دیگه خونواده زندگی میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار